alles kwijt - 0 bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

henryy

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2003
Berichten
509
alle documenten had ik op station F - en na het verwijderen van een adresprogramma- op een andere fysiek harde schijf-- is die station F ineens niet meer te benaderen .

station F geeft 0 bestanden.. de harde schijf zelf heeft nog een station, G, en die doet het gewoon.

ik heb opnieuw opgestart en er is een waarschuwing dat de harde schijf bad is en -- failure may be imminent Maar het is al zover blijkbaar.

kan ik nog iets doen, beste wizards, of ben ik echt alle documenten kwijt daar?


misschien scandisk - maar ik weet niet goed hoe?
 
ik heb geen succes met deze tools. PC doctor ziet er wel goed uit, herkent de naam van de schijf wel maar verder valt Pc doctor al snel op ´afgebroken´. Dat recovery is oeroud. Ze kunnen allebei de files niet lezen.

Als derde : pas op voor recovery4all, dan zit je gelijk in Brothersoft, een virusachtige, homepageinpikkende toolbartoestand.

ook tuneup werkt niet, lijkt ook niet bedoeld voor recovering files

de schijf wordt wel herkend met naam in PCDoctor

ik wil jullie vragen om als je freeware aanbeveelt dat niet over google te laten zoeken, want dan heb je een heleboel bagger als brothersoft --geef ajb een link!

maar goed, is er nog een ander idee?
 
het is de slave-schijf met documenten waarvan één partitie het niet doet, die met al mijn documenten. Beide partities worden gezien in Deze Computer, de andere partitie is gewoon aan te sturen. Dus geen fysiek defect. PC Doctor doet niets, slaat deze kapotte partitie over en begint de goede te controleren. Andere programmatjes ook zo.

Ik hoor nu dat het ook een fout in WIndows kan zijn -kan dat?Heeft het zin om de schijf in een andere systeemkast te schroeven? En ik had het over scandisk, geeft dat een mogelijkheid misschien? ik weet nieit hoe ik scandisk kan laten draaien. Wie weet er nog een oplossing? Veel recente documenten ben ik nu kwijt. bedankt vast voor een reactie., henryy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan