alles kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Opnieuw installeren.

Heb je winxp dan probeer eens eerst met een systeemherstel?
Start-programmas-bureauacces-systeemwerkset-systeemherstel.

astrid heijnen zei:
per ongeluk is microsoft office verwijderd van mijn pc. wat nu te doen?

Volgens mij wordt het tijd om een echte systeembeheerder aan te stellen. Maar zoals al gezegd is. "Opnieuw Installeren"

Crash

jean42 zei:
Opnieuw installeren.

Heb je winxp dan probeer eens eerst met een systeemherstel?
Start-programmas-bureauacces-systeemwerkset-systeemherstel.

Dat gaat niet werken!!
Office is veel te groot om teruggezet te worden.

Raymond

Dit valt toch te proberen, dit kost niets aleen een beetje moeite.
Het kan zijn dat het teveel is maar!!!

groetjes

Jean

Ik vraag mij af hoe je dat voor elkaar kan krijgen.
En dan bedoel ik om heel Office in 1 keer van je PC af te krijgen.
Ben ik erg benieuwd naar.
Misschien worden we daar ook wat wijzer door en hebben we wat meer inzicht in de oplossing van dit probleem?

astrid heijnen zei:
per ongeluk is microsoft office verwijderd van mijn pc. wat nu te doen?

Wat en hoe is dat gekomen? in software verwijderd? opnieuw installeren, alleen de snelkoppelingen verwijderd?, herstelinstallatie, repareerd Office de snelkoppelingen, de map office verwijderd? hetzelfde als het voorgaande.

En als het alleen de snekoppelingen zijn, werkt een system restore met een herstelpunt idd ook.

opnieuw installeren juist ja, maar waar haal ik de benodigde gegevens vandaan? ik heb geen installatiecd of zoiets.
systeemherstel werkt dus inderdaad niet :(
en hoe dat gelukt is? kwestie van 2 kinderen hebben :evil:

Tja, zonder installatie cd kun je niet installeren, niets bij die pc erbij gekregen?

En die kinderen inruilen voor een lekkere PC, met alle software die je nodig hebt.:evil: ( geintje, hoor ).

Maare, zoek de map eens op van Office, misschien staat deze er nog gewoon, je weet 't niet, hè.

nee in die map staat niets meer, ik heb nu openoffice.org 2.0 erop gezet zodat er in ieder geval weer verslagen en zo getypt kunnen worden

Als je alles handmatig verwijderd zou hebben dan kijk eens in de prullenbak of dat soms daar nog inzit?

ik heb office 2003 weer via via kunnen downloaden dus t probleem is gelukkig weer opgelos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan