alles loopt fout bij scannen met NAV

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zwingel

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2001
Hay,

De laptop van mijn vriend doet zeer raar na het laten bijplaatsen van 1gig geheugen.
Als hij nu met nav wil scannen dan komt er na een paar minuten een zwart scherm tevoorschijn en kan hij alleen nog maar opnieuw opstarten via de power toets van de laptop.
Bij het opstarten krijgt hij dan een blauw scherm met de melding dat hij slecht afgesloten heeft en doet vervolgens een systeem scan.
Hij kon vorige week zijn laptop niet meer opzetten en er is toen iemand naar komen kijken, en die heeft ook nav 2004 verwijdert en opnieuw geinstalleert.

Kan dit te maken hebben met een virus?

gr jef

Kan de laptop het geplaatste geheugen wel aan?

Doe het volgende eens:
Automatisch herstarten uitschakelen
Windows 2000/XP

Bij systeemproblemen zal de computer automatisch opnieuw opstarten zonder op te geven wat het probleem was. Om dit te voorkomen doe het volgende:

Klik rechts op deze computer.
Eigenschappen.
Tabblad geavanceerd.
De onderste button instellingen.
Vinkje weghalen voor: "De computer automatisch opnieuw opstarten".
Dit zorgt ervoor dat je voortaan een foutcode te zien krijgt in plaats van een zwart scherm en een opstartende PC. Deze code kun je hier gebruiken of bij een eventuele helpdesk.
Bron:
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=226556

Oke ik ga het morgen eens proberen, want vandaag kom ik daar niet meer.

Bedandk voor de vlugge reactie en je hoort nog van mij.

Hallo allemaal.

Ik heb ondertussen de laptop van mijn vriend hier staan zodat het wat makkelijker werkt.

Ik heb eerst gedaan wat je mij opgedragen hebt en dan nogmaals opgestart zodat ik een foutmelding zou moeten krijgen maar niets dus.

Na het opstarten heb ik een scan gedaan met norton maar als ik halfweg ben met scannen valt het beeld weg en heb ik alleen nog maar een zwart scherm, geen fout melding.
Wel blijft he powerlampje branden en de koeler blijft ook draaien maar voor de rest niets.
Wat mij wel is opgevallen dat de koeler constant staat te draaien, zou het wat te maken hebben dat hij te warm wordt?

Nadat hij is afgesprongen kan ik hem ook niet direkt weer opstarten en moet ik hem eventjes laten rusten.

Wat kan dit verdorie wel zijn.
Mag ik nadat ik een scan gedraaid heb met cccleaner opschonen zonder dat er wat verwijderd wordt wat er op moet blijven staan.

Deze gegevens heb ik nu gekregen nadat hij bij het opstarten een systeem scan gedaan heeft.

Handtekening van fout.
BBCode : 1000008e BCP1:C000005 BCP2:805AD084 BCP3: EC526C30 BCP4: 00000000
OSVer:5_1_2600 SP: 2_0 Porduct : 768_1

Alles is gescand en bijgewerkt, het probleem is niet opgelost en volgens Microsoft ligt het aan deze fout, ik zal dit onderwerp hier maar afsluiten en een nieuwe openen bij hardware problemen,
Bedankt alvast.

Hardwarefout: neem contact op met de fabrikant van het apparaat

Bedankt voor het verzenden van een foutenrapport. De fout is waarschijnlijk veroorzaakt door:

A hardware failure reported by your Central Processing Unit (CPU)

Dit bericht wordt weergegeven omdat de processor van uw computer een onherstelbare hardwarefout heeft gevonden en deze fout aan Windows heeft gerapporteerd. Neem voor meer informatie contact op met de fabrikant van uw computer.

Opmerking: als regel raadt Microsoft u aan om regelmatig een back-up van uw bestanden te maken voor het geval onverwachte hardwarefouten optreden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan