Alles onleesbaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.

gkesler

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2000
Na het verwijderen van het programma Photoshop en na het draaien van Norton Windoctor kreeg ik na het opnieuw opstarten van de pc een bureaublad met alleen maar onleesbare lettertekens te zien! Niets kon meer gebruikt worden, zelfs de windows XP-cd was bijna geheel onleesbaar! Ook de letters Welkom in het begin waren onleesbaar! Op de gok heb ik toen toch systeemherstel gevonden en na wat zoeken heb ik met systeemherstel de zaak weer kunnen herstellen. Dit heb ik nog nooit meegemaakt! Komt dit iemand bekend voor?

Die "dokter" heefd die ook nog wat hersteld en opgelosd? En wat bedoel je met de Xp-cd die onleesbaar is geworden? als deze beschadigd is kun je hem waarschijnlijk niet meer gebruiken :o

Ik heb goede ervaringen met Norton Windoctor. Het is de bedoeling dat dit programma Windows gezond houdt door evt. restanten van achtergebleven software op een verantwoorde manier te verwijderen. Wat betreft de cd: deze werkt goed en ze is nu ook weer leesbaar! De cd is dus niet beschadigd maar kon gisteren, doordat nagenoeg alles op de cd en op de pc in "verminkte" lettertekens werd getoond, niet worden gebruikt. Mijn geluk is geweest dat ik met wat gok- en zoekwerk de juiste optie in systeemherstel heb gevonden en het systeem kon terugzetten naar 2 dagen geleden, voor de installatie van Adobe Photoshop. Ik vermoed dus dat met de verwijdering van dit programma iets essentieels, dus iets wat zorgt dat alle letters en tekens leesbaar zijn, was beschadigd. Ik zat dus echt met de handen in het haar want door die onleesbaarheid kon ik de installatiecd niet gebruiken. Nu is dus gelukkig alles weer normaal maar ik ben wel benieuwd of dit probleem als eens bij andere gebruikers is opgedoken.....

Bedankt voor de reaktie!

gkesler

Hoi gkesler.
Goed dat Xp een systeemherstel heefd ingebaken. Is wel handig als je problemen hebt en je komt er echt niet meer uit. Blij voor je dat alles weer werkt zo als vanouds :) Succes.

Bedankt voor je steun! Dit was in mijn 7-jarige pc-ervaring zo ongeveer mijn grootste schrik, vooral omdat de laatste steun en toeverlaat, de installatie-cd, onleesbaar was! Het moet wel haast gelegen hebben aan de verwijdering van Adobe Photoshop. Misschien is er tijdens deze uninstall iets misgegaan....

Bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan