alles opent met winrar

Status
Niet open voor verdere reacties.

randy1991

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2008
hallo,

ik weet niet of dit de goede sectie is voor mijn vraag maar misschien weet iemand het antwoord:

al mijn programma's openen ineens met WinRar.

ik heb iets verkeerds aangeklikt volgens mij maar hoe kan dit weer terug worden gezet?

niks werkt meer omdat het niet met winrar kan worden geopend, alles wordt als een .exe bestand aangezien

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
zelfs dat werkt niet meer omdat het zegt dat het een .exe bestand is

Laatst bewerkt:
probeer dit eens
Druk eens Windowstoets-R in en geef dan dit commando: %systemroot%\system32\restore\rstrui.exe. Dan kom je in Systeemherstel.

kan iemand er achter komen wat ik kan doen?

als ik bijvoorbeeld msn wil opstarten krijg ik een scherm met de vraag waarmee ik het kan openen, en bij aanbevolen staat openen met internet explorer, dus het bestand wil gewoon niet openen omdat het niet weet waarmee dat moet. hoe kan ik dit terugdraaien?

systeemherstel werkt niet

Klik met rechts op deze link en neem "opslaan als...". Sla het bestand op naar je bureaublad. Dubbelklik en wanneer de computer vraagt of u de inhoud wil toevoegen aan het register, klik dan op ok.

Klik met rechts op deze link en neem "opslaan als...". Sla het bestand op naar je bureaublad. Dubbelklik en wanneer de computer vraagt of u de inhoud wil toevoegen aan het register, klik dan op ok.

ik krijg dan een melding:

kan C:/users/gebruikers/desktop/exefix.reg niet importeren: niet alle gegevens zijn naar het register geschreven. Sommige sleutels worden gebruikt door het systeem of door andere processen.

en oja ik gebruik vista

Laatst bewerkt:
Ow, ik zie net aan het bestandspad dat je vista hebt? Daarvoor kan ik geen fix vinden momenteel, ik zoek nog wat verder.

oke laat het je me dan weten?

word zo langzamerhand er gek van.
kan op de één of andere manier wel internet explorer gebruiken die in het menu start bovenaan staat.

het is OPGELOST.

mbv CCleaner heb ik de optie "problemen" geklikt en toen alle problemen door CCleaner laten oplossen en sindsdien werkt het weer.

CCleaner werkte blijkbaar nog wel:D

maar in ieder geval heel erg bedankt voor je tijd:thumb:

het is OPGELOST.

mbv CCleaner heb ik de optie "problemen" geklikt en toen alle problemen door CCleaner laten oplossen en sindsdien werkt het weer.

CCleaner werkte blijkbaar nog wel:D

maar in ieder geval heel erg bedankt voor je tijd:thumb:

ik gebruik ook vaak ccleaner maar zie nergens de optie van "problemen" oplossen :confused:

@Bertus,

CCleaner openen en naar "Register" gaan, dan "Scan naar problemen".:)

als je CCleaner opent kun je aan de linkerkant op de knop "problemen" klikken,

dan linkonderin "scannen naar fouten" en de rest volgt vanzelf:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan