Alles stuk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvham

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2003
Hallo,

Mijn voeding is van de week in vlammen op gegaan. Nu heb ik er een nieuwe voeding in gedaan en de pc ging weer aan. Maar verder gebeurde er niets je hoorde geen harddisk of iets ja behalve mijn cooler die zag je draaien. Heb ook al de vga kaart vervangen en nou ik de hdd eruit heb gesloopt blijkt dat deze ook niet aangaat in mijn andere pc. Hoort niets gaan draaien of wat dan ook. Is die nog te repareren en in hoeverre is er alllemaal stuk met mijn sysyteem?

Gr dave

Daar is niks van te zeggen. Je zal één voor één de onderdelen moeten proberen in een andere pc, als je die mogelijkheid hebt tenminste. Heb je dat niet of passen er onderdelen niet in de andere pc, zal je er toch mee naar de lokale pc zaak moeten gaan met de vraag of die het willen testen.
Je zou met de slachtoffer pc kunnen beginnen er zo weinig mogelijk in te zetten (dus alleen vga, 1 reepje geheugen en een floppie) om te kijken of het moederbord nog een teken van leven wil geven.

Het blijkt dat mijn moederbord en hdd stuk is, maar op mijn hdd staat allerlei belangrijke data. Hij maakt totaal geen geluid en in de bios word ie niet gedetecteerd is het nog mogelijk om deze weer aan de praat te krijgen???

Draait de schijf nog wel?
Soms wil een subtiele tik op de tafel nog wel eens helpen, mocht de leeskop een beetje vast zitten.

Je kunt het horen of je schijf nog draait.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan