alles verwijderen op mac

Status
Niet open voor verdere reacties.

evelynekers

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 feb 2010
Hallo,
ik heb een vraagje over mijn mac computer, als je je bijvoorbeeld bij facebook aanmeld, je tipt de eerste letter van je emailadres in, dan komt er automatisch je emailadres op waar je dan op kunt klikken, of als je ooit eens iets hebt opgezocht op google, blijft dat soms terugkomen bijvoorbeeld in het google venster als je iets opzoekt dat toevallig met dezelfde letter begint, ik vind dit heel lastig en ik wil graag al die zoektermen van alle sites verwijderen, bij een gewone computer kan je gewoon die term selecteren en deleten, maar de mac heeft geen delete knop en je kan geen rechtermuisklik toepassen op die zoektermen! Kan er iemand mij alsjeblieft helpen?
Alvast bedankt!

Delete, was volgens mij de combinatie van Command (alt) + backspace. Probeer dat eens.

Hmm, mijn idee houd hier dus al op. Dat was mijn enige oplossing die ik even op hikte.

Ik kan hier trouwens niet verwijderen op de manier dat jij het beschreef op Google, maar dat doet er niet toe

Safari > Preferences (Voorkeuren) > AutoFill (Auto aanvullen*)

Vervolgens bij elk item op "Edit" (Aanpassen) klikken en dan "Remove All" (Alles verwijderen)

Daarna enkel de vinkjes aan laten staan welke je wilt houden, bijvoorbeeld de automatisch inloggen.

Wil je de Safari Google-searchbar geschiedenis wissen kan dat door op het loepje te klikken en dan staat er onderaan "Clear Recent Searches" (Wis recente zoekopdrachten)

* Vertalingen kunnen anders zijn, draai hier MacOS in het engels

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan