freshfirewoman
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 feb 2005
na vele problemen te hebben gehad met mijn pc heb ik hem helemaal leeg gegooid en opnieuw xp pro erop gezet
(jammer van het recente werk maar kreeg te vaak blauw beeld)
alles is goed gegaan pc doet het weer niks aan de hand tot net
ik zet de pc aan wil een cd laten afspelen helaas vind dat stomme ding niet geprobeerd in de brander ook niet hetzelfde verhaal
ben ik naar apparaatbeheer gegaan
zie ik de dvd-rom en de brander staan met het beruchte uitroepteken. Geprobeerd stuurprogramma bijwerken krijg ik
KAN DE WIZARD UPDATES VOOR HARDWARE NIET VOORZETTEN
ik snap er de ballen van want gisteren deed die het nog alleen wouden mijn boxen het niet doen
gegevens JLMS DVD-ROM LTD-165H
LITE-ON LTR-48246S
P.S.
ik heb op advies van deze site avast anti virus erop gezet maar heb er alleen maar problemen mee en kan het via de software ook niet meer verwijderen
ik hoop dat iemand me kan helepen want zonder een cd lezer kan ik niks instaleren en systeem herstel wil het ook niet meer doen
(jammer van het recente werk maar kreeg te vaak blauw beeld)
alles is goed gegaan pc doet het weer niks aan de hand tot net
ik zet de pc aan wil een cd laten afspelen helaas vind dat stomme ding niet geprobeerd in de brander ook niet hetzelfde verhaal
ben ik naar apparaatbeheer gegaan
zie ik de dvd-rom en de brander staan met het beruchte uitroepteken. Geprobeerd stuurprogramma bijwerken krijg ik
KAN DE WIZARD UPDATES VOOR HARDWARE NIET VOORZETTEN
ik snap er de ballen van want gisteren deed die het nog alleen wouden mijn boxen het niet doen
gegevens JLMS DVD-ROM LTD-165H
LITE-ON LTR-48246S
P.S.
ik heb op advies van deze site avast anti virus erop gezet maar heb er alleen maar problemen mee en kan het via de software ook niet meer verwijderen
ik hoop dat iemand me kan helepen want zonder een cd lezer kan ik niks instaleren en systeem herstel wil het ook niet meer doen