alles weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

meroda

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2007
hallo Ik zit met een probleem Ik heb een pc met 80 gigabyte ruimte,waarvan 70 giga ingebruik aan films en muziek en fotos enzovoort. Er stond van alles op muziek films fotos enzovoort Ineens was dit alles weg alleen mijn progammas zoals nero limewire enzovoort staan er nog wel op.Ik moet me overal weer opnieuw aanmelden outlook msn mediaplayer enzovoort.Mijn harde schijf is nog steeds 10 giga waarvan dus 70 giga in gebruik maar alles is weg Ik zag wel dat er een update is geweest zoiets van software distrubition en mijn pc naam is ook anders geworden Kunnen jullie helpen met wat er aan de hand is het is net of er xp erop nieuw is opgezet groetjes meroda

ik heb echt een goede scan en zo en download eigenlijk niet echt veel zijn meestal eigen dingen die ik er zelf op zet als hobby maar snap niet hoe een schijf leeg kan raken (wat lijkt ) en toch nog in gebruik is van wat er voor op stond Of de kids moet wat hebben gedownload maar kan dat zoiets Ik weet niet hoe ik het in orde kan maken door mijn bestanden terug te krijgen en mijn ruimte want heb lege pc met een hele kleine ruomte nog maar op harde schijf

Hoi !

Systeemherstel naar een datum dat alles nog in orde was al geprobeerd ?

Greetz,

Harry.

Hoi !

Die 70 Gig, is dat een aparte partitie ?

Zo ja, de partitie herstellen met bijv. Testdisk: http://www.cgsecurity.org/wiki/TestDisk_Download

Zo nee, is er bewust door iemand met toegang tot je PC aan die PC gerommeld !
Daar wijst ook de naamsverandering op !

Let wel, dit kan ook van afstand gebeurd zijn.

Greetz,

Harry.

alles weggg

de c schijf is die 70 gigabyte en d is 10 en die is veilig Ja de naamsverandering is niet echt verandering maar 2 namen en 2 namen van mij maar ik ga dat even proberen gewoon wat je stuurde de link groetjes meroda

hallo ik heb nu recover my files aangezet en hij vind een schijf 0 physical en die is ook 80 giga byte aan ruimte op mijn schijf c vond hij niets dus wacht even af wat daar uitkomt

Schijf Quotum

Druk eens met je rechter muisknop op C: En kijk op het tabblad Quotum, staat dat aan???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan