Alles wordt opnieuw ingesteld na opnieuw opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

infotje

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2020
Berichten
9
Ik heb een laptop op de slaapkamer die zichzelf steeds opnieuw instelt.
Waarschijnlijk heeft de poes een bepaalde toetsencombinatie gebruikt of iets gedaan, maar daardoor duurt het lang voordat ik hem aan de praat krijg.
Wie weet hoe ik dit terug kan zetten.
Er staat als ik hem opstart steeds windows voorbereiden.
En als ik dat gedaan heb dan heeft hij alles van de dag ervoor gewist, dus ik heb geen idee wat dit is.
 
Ik zou hem voor de verandering eens opnieuw herinstalleren.
 
Is er ook een andere manier? Want anders moet ik al mijn programma's ook opnieuw gaan installeren en dat is weer uren werk.
 
Je geeft helemaal niet aan welke kuren naar boven komen. Windows voorbereiden is het installeren van Updates en dat kan soms lang duren en moet je niet onderbreken of de pc uitschakelen.

heeft hij alles van de dag ervoor gewist, dus ik heb geen idee wat dit is.

Wat is dan gewist? Heb je geen herstelpunten? Heb je geen systeemkopieën?
 
Als ik mezelf aanmeld in windows dan krijg ik altijd een best lang laadscherm door dit gebeuren vervolgens gaat dit dan over tot windows voorbereiden. Ik heb hem naast mijn bed staan voor het streamen van TV en series. Maar op het moment dat ik hem elke dag zou gaan afsluiten zou ik ook elke dag lange tijd bezig zijn met opstarten. Wat ik merk is dat als ik hem afgesloten heb of opnieuw opgestart dan zijn alle aanmeld gegevens weer verwijderd, heel de website geschiedenis is dan verwijderd waardoor ik ook elke keer weer overal opnieuw moet gaan inloggen. Het is net of hij na ieder gebruik alles opnieuw instelt. Dat is waarschijnlijk gebeurd met een toetsencombinatie want ik heb er al maanden last van omdat de poes soms over het toetsenbord loopt en dan is mijn scherm ook gedraaid, maar dat kan ik redelijk snel weer terugdraaien, alleen deze instelling van dat alles elke keer gewist wordt na gebruik kan ik niet vinden. Ik heb wel al getest dat het bij zowel het normale account (live mail adres) alsmede het lokale account zonder email adres is. Het is dus iets wat voor alle gebruikers geldt en daar zit hem de fout ook in.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan