alpha team

Status
Niet open voor verdere reacties.

pslijper

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2001
Hallo , ik zit met het volgende probleem voor mijn zoontje heb ik de lego cd rom van het alpha team ooit gekocht heeft ook gewerkt ooit met ander computer en naar ik meen met win 98.
Nu met xp en msi k7t266 moederboord amd 1400 nvidia gefores 2gts video kaart heb ik het volgende probleem hij start gewoon op maar bij de intro ductie kom ik niet verder of wel hangt het program ofwel ik weet gewoon niet wat ik moet doen want het program vraagt wel iets maar deens of noors is niet zo duidelijk voor mij wie weet raad pls bvd

ja dat heb ik trouwens moet dat op de pictogram op het bureaublad of op het exe bestand waar het heen verwijst ??

maar goed beide werk niet dus er is meer aan de hand vermoed ik

Maak svp even een screendump van de foutmelding en post 'm hier als bijlage.

Daarnaast is er nog altijd de mogelijkheid dat de game gewoon niet onder XP KAN draaien, comp. modus ingeschakeld of niet.

Een bezoekje aan de website van de fabrikant zou daar uitsluitsel over moeten geven.

screen dump heeft niet zo veel zin daar ik geen fout melding krijg hij hangt gewoon , denk dat je gelijk hebt met het feit dat het gewoon niet gaat :( in iedergeval toch bedankt voor je mee denken :)

bedank voor de moeite nog maals ben bang dat ie de prullebak in kan :(

nog niet opgelost

of iemand moet nog een gouden tip voor me hebben ?

Ik weet niet wat je beeldscherminstellingen nu zijn, maar probeer het eens met 640x480, en 16 bits (via rechtermuisklik op het bureaublad en dan eigenschappen > instellingen).

Maar verder zou ik het ook niet weten, compabiliteitsmodus werkt bijna nooit.

En mischien even een screenshot van dat Noors/Deense gedoe maken en dan hier plaatsen :)

bedankt voor het mee denken smartguy heb tegen beter weten nog eens geprobeerd maar nee hoor.
Je sugestie om er toch maar een screen dump van te maken doe ik bij deze echter het spel hangt dus via taakbeheer tracht ik het dan uit te zetten en dit verschijnt dan hoop zo dat er een wise guy :) is die hier kaas van heeft gegeten en anders ook allemaal erg bedankt toch

pslijpertje

Dus als jij op Print Screen drukt loopt het spel vast? Raar... :huh: Dan weet ik het ook niet, dan maar wachten op een "Wise guy" :D

even voor alle duidelijkheid het spel loopt altijd vast niet als ik op printscreen druk maar zo ie zo ten alle tijden dit gebeurt als je een soort van proef missie begint ( dit om de functie toetsen etc te leren van het spel )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan