als administrator inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Floor Gimbel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 nov 2007
Berichten
4
ik heb een HP Photosmart printer C4180, krijg deze niet geïnstalleerd. Nu was ik gisteren als administrator ingelogd. En kreeg ik het wel voor elkaar. Doordat oude, reeds eerder geprobeerde versies van installaties steeds vragen om een installatie heb ik de hele hardware er weer uitgegooid. Nu wil ik het weer opnieuwe installeren, maar lukt het niet omdat ik niet meer weet hoe ik als administrator kan inloggen.
ik heb een Windows Vista Home Premium versie.

ik heb dat gisteren anders gedaan. ik ben via bureauassesoires naar de promt gegaan. als ik daar dan kijk, dan sta ik ingelogd als user. dat moet veranderd worden in administrator. Wat jij aangeeft heb ik geen idee van hoe ik dit kan vinden.
 
Laatst bewerkt:
In plaats van dubbelklikken of automatisch laten opstarten (van cd)
rechtsklikken op het setup bestand en dan voor uitvoeren als adminstrator kiezen
mvg leo
 
Om als admin te kunnen werken zou je deze stappen kunnen volgen:
Het beste is naar mijn mening toch met de rechtermuisknop op het te installeren bestand (de hp drivers) klikken en dan uit het context menu de optie "uitvoeren als adminstrator" kiezen.
 
In plaats van dubbelklikken of automatisch laten opstarten (van cd)
rechtsklikken op het setup bestand en dan voor uitvoeren als adminstrator kiezen
mvg leo
Hallo Leo,
Het is vakantietijd en dan kan ik weer eens tijd besteden aan het probleem met de installatie van mijn printer. Het is nog steeds niet opgelost. ik ben na het constateren dat ik het via jouw advies niet voor elkaar kreeg, weer naar HP gegaan. Daar had ik weer iemand anders aan de lijn en die had weer andere ideeen. Kortom, het is nog steeds niet gelukt. Ik krijg mijn printer niet geïnstalleerd. ik begrijp inmiddels wel je advies om het via de administratormanier te doen. dat levert echter niets op. ik heb zelfs een nieuwe canon printer gekocht en daar krijg ik precies hetzelfde probleem mee. de installatie kan niet, lukt niet. enig idee wat ik nog kan doen?

Alvast bedankt. Floor
 
Laatst bewerkt:
Laatst aangepast door Floor Gimbel : Vandaag om 02:54
Laat mee in de weer.:rolleyes:
Lastig dat het nu weer niet lukt
Installeer je eerst de drivers voordat je de printer aansluit?
Zo ja wat voor melding krijg je dan wanneer je printer aansluit?
Nog altijd administrator melding?
Dan misschien tijdelijk UAC(account beheer) uitzetten om te kunnen installeren.
Dat doe je zo.
mvg leo
 
Hallo Leo

Het wordt na kerst dat ik dat ga uitproberen, eerst nu feestvieren. alvast bedankt voor je advies. Floor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan