Ik wil als er een bepaalde checkbox wordt aangevinkt een extra invoertekstveld wordt weergegeven:

Zoals hierboven, als de checkbox van fora wordt aangevinkt moet het veld welke fora verschijnen en weer verdwijnen als de checkbox wordt uitgevinkt. Helaas heb ik weinig verstand van javascript, wie kan mij even op weg helpen?
Dit is de code:
[JS]
<form method="post" action="antwoord.php">
<b>Welke social media kanalen gebruikt u?</b>
<br>
<table border="0">
<tr>
<td><input type="checkbox" name="vraag16a" value="twitter"></td><td>Twitter</td>
</tr>
<tr>
<td><input type="checkbox" name="vraag16b" value="facebook"></td><td>Facebook</td>
</tr>
<tr>
<td><input type="checkbox" name="vraag16c" value="linkedin"></td><td>LinkedIn</td>
</tr>
<tr>
<td><input type="checkbox" name="vraag16c" value="hyves"></td><td>hyves</td>
</tr>
<tr>
<td><input type="checkbox" name="vraag16d" value="google"></td><td>Google +</td>
</tr>
<tr>
<td><input type="checkbox" name="vraag16e" value="pinterest"></td><td>Pinterest</td>
</tr>
<tr>
<td><input type="checkbox" name="vraag16f" value="fora"></td><td>Fora</td>
</tr>
<td>Welke fora?</td><td><input type="text" name="extra" size="20" maxlength="50"></td>
</tr>
<script type="text/javascript">
if(form.vraag16f.checked == true){
document.write('textveld laten zien');
}
</script>
</table>
</form>
[/JS]

Zoals hierboven, als de checkbox van fora wordt aangevinkt moet het veld welke fora verschijnen en weer verdwijnen als de checkbox wordt uitgevinkt. Helaas heb ik weinig verstand van javascript, wie kan mij even op weg helpen?
Dit is de code:
[JS]
<form method="post" action="antwoord.php">
<b>Welke social media kanalen gebruikt u?</b>
<br>
<table border="0">
<tr>
<td><input type="checkbox" name="vraag16a" value="twitter"></td><td>Twitter</td>
</tr>
<tr>
<td><input type="checkbox" name="vraag16b" value="facebook"></td><td>Facebook</td>
</tr>
<tr>
<td><input type="checkbox" name="vraag16c" value="linkedin"></td><td>LinkedIn</td>
</tr>
<tr>
<td><input type="checkbox" name="vraag16c" value="hyves"></td><td>hyves</td>
</tr>
<tr>
<td><input type="checkbox" name="vraag16d" value="google"></td><td>Google +</td>
</tr>
<tr>
<td><input type="checkbox" name="vraag16e" value="pinterest"></td><td>Pinterest</td>
</tr>
<tr>
<td><input type="checkbox" name="vraag16f" value="fora"></td><td>Fora</td>
</tr>
<td>Welke fora?</td><td><input type="text" name="extra" size="20" maxlength="50"></td>
</tr>
<script type="text/javascript">
if(form.vraag16f.checked == true){
document.write('textveld laten zien');
}
</script>
</table>
</form>
[/JS]