• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Als, dan, anders. Ik kom er niet meer uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
OK Mark.

EDIT: niet OK Mark, dit is echt zwak van jou.

Laatst bewerkt:
Als dan, anders

Hallo Mark,

Je moet je schamen. Je hebt op een ander forum dezelfde vraag gesteld. Het is dan wel zo sportief om het antwoord dat je daar hebt gekregen, hier ook even te melden.

Groet Dirk

Welk forum Dirk?

Als ik dat geweten had. Damn, nu ben ik zelf het slachtoffer van cross-posten. Normaal kan ik anderen ervoor waarschuwen, maar als het op een forum is dat ik niet ken, dan weet ik het niet.

Bedankt voor de moeite Dirk.

Laatst bewerkt:
Als dan

Hallo Wigi,

Eigenlijk doet het er niet zoveel toe op welk forum. Ik vind het niet sportief. En dat wilde ik Mark laten weten. Het forum is overigens: office.webforums.nl/

Groet

Dirk

Dirk

Bedankt. Af en toe gebeurt zoiets; er kan niet veel aan gedaan worden dus zullen we er maar mee moeten leven.

Mark:

is het echt teveel gevraagd om een link te geven naar het andere forum? Indien ja, onthoud je dan van verdere vragen stellen.

Wigi

Hallo Mark,

Je moet je schamen. Je hebt op een ander forum dezelfde vraag gesteld. Het is dan wel zo sportief om het antwoord dat je daar hebt gekregen, hier ook even te melden.

Groet Dirk

Sorry hoor, ik heb eerst het hele document aangepast en is het verboden om op meerdere forums de vraag te stellen? Het zag er eerst naar uit dat het niet ging lukken. Ook heb ik de oplossing al gemeld en Wigi mijn excuses al aangeboden voor het verkeerd formuleren. Dus Dirk wat is jouw probleem eigenlijk?

Dus Dirk wat is jouw probleem eigenlijk?

Mark, wat is jouw probleem eigenlijk?

Het is het doel van forums als deze om vragen te beantwoorden. Iedereen, IEDEREEN, doet dit om de vragensteller te helpen. Hier proberen dus wildvreemden om jouw problem/en op te lossen. En dan nog in een verbazend snel tempo. Hetzelfde geldt voor alle andere forums waar je je problemen voorlegt. En wat doe jij?

Jij verkwist de waardevolle tijd van vrijwilligers, zowel hier als op het andere forum. Jij zegt tegen alle helpers: FOERT, als ik maar zo snel mogelijk geholpen word. De rest kan me gestolen worden.

Had je anders nog graag een lijst van andere Excel forums? Die kan ik je zonder problemen geven. Dan kun je 1 vraag quasi tegelijkertijd op nog 20 andere forums plaatsen. Krijg je gegarandeerd snel antwoord.

Ook heb ik de oplossing al gemeld.

Ja, een oplossing van een ander probleem.

Bon, ik verlies hier geen tijd meer aan. Mocht ik moderator zijn, je had er al uit gelegen. Maar dat kan ik niet beslissen.

Wigi,

Ik probeer het nog een keer. Bij deze vraag zat veel haast. Op het andere forum leek het niet (op tijd) te gaan lukken, dus heb ik hem toen ook hier gesteld. Toen het uiteindelijk werkte heb ik het gelijk laten weten, en je ook verteld dat ik de vraag duidelijk gesteld dacht te hebben. Nogmaals sorry (want ook dat heb ik al eerder gezegd) wat wil je verder nog horen?

Gr.
Mark

Bij deze vraag zat veel haast. ... Op het andere forum leek het niet (op tijd) te gaan lukken, dus heb ik hem toen ook hier gesteld.

Dat tijdsprobleem interesseert hier werkelijk niemand. Het kan zijn dat de vraagsteller een gepensioneerde is waarvoor het niets uitmaakt of het antwoord nu vandaag komt, of volgende week. Het kan zijn dat de vraagsteller een werknemer is die ontslagen wordt als het antwoord niet binnen de paar uren komt. Wat het ook zij... Dat is van geen belang. Jij stelt een vraag, wel dan weet je dat je afhangt van de respons van vrijwilligers. Komt die er niet meteen, dan is dat maar zo. Noot: ik ben direct beginnen antwoorden, zelfs tijdens mijn werkuren. Er zaten 6 minuten tussen jouw vraag en mijn eerste antwoord. Wat wil je nog meer? Dezelfde vraag dan gaan stellen op een ander forum, en anderen nog eens dezelfde nutteloze inspanningen laten doen, is het erge van de zaak. Je slaat de hulp van anderen radicaal in de wind. Bedankt daarvoor. Als we nog eens iets kunnen doen voor jou, vraag gerust.

wat wil je verder nog horen?

Jouw excuses interesseren mij niet in het minst. Ik wil dat je weet dat je zoiets niet doet. Je toont niet het minste respect voor mensen die je nog nooit gezien hebt, maar die toch zomaar de moeite nemen om jouw problemen uit te klaren.

Toen het uiteindelijk werkte heb ik het gelijk laten weten

Waarom laat je mij (ons) dan eerst moeilijkere formules zoeken? Mij in stilte bezighouden hoeft ook niet hoor. Daar ben ik groot genoeg voor.

Tsja, voor sommigen is zelfs het beste nog niet goed genoeg.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan