Hallo allemaal!
Ik zou graag willen weten als kolom D een waarde ''JA'' bevat, cel A kopieert naar een andere tabblad. Dit, zodat ik in een nieuwe tabblad alle ''JA'' cellen in een overzicht heb staan.
Als kolom D, waarde JA bevat en het is gekopieerd in een nieuw tabblad. Dan kolom B (Sales ID) ook kopieren in nieuw tabblad en Kolom A (marketing) dus ook.
Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?
Alvast bedankt!
Groeten,
A.
PS ik kan geen excel bestand toevoegen als bijlage :S
Ik zou graag willen weten als kolom D een waarde ''JA'' bevat, cel A kopieert naar een andere tabblad. Dit, zodat ik in een nieuwe tabblad alle ''JA'' cellen in een overzicht heb staan.
Als kolom D, waarde JA bevat en het is gekopieerd in een nieuw tabblad. Dan kolom B (Sales ID) ook kopieren in nieuw tabblad en Kolom A (marketing) dus ook.
Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?
Alvast bedankt!
Groeten,
A.
PS ik kan geen excel bestand toevoegen als bijlage :S