• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

ALS.EN Functie vereenvoudigen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb er geen verklaring voor VenA, ik weet het niet.
Wat ik wél weet is, dat als ik met Excel 2007 of 2010 werk op een computer waar voorheen Excel 2003 (of eerder) heeft opgestaan (onder Windows XP), dat er dan soms vreemde en onlogische dingen gebeuren, bv. bij voorwaardelijke opmaak.

Windows7, IE9.

Aangepaste formule in Z2"

=IFERROR(OFFSET(Prijzen!A1;SEARCH(LEFT(O2;1);"BHV");SEARCH(LEFT(N2;1);"BFCAP"));"")

Laatst bewerkt:
@zapatr en @HSV,

Zelf heb ik nog een paar dingetjes voor Firefox geprobeerd:
- Download geschiedenis heb ik gewist;
- CCleaner gebruikt om het ook echt te wissen:-);
- Bestand opnieuw gedownload;
- De opties voor het automatisch openen van bestanden nagekeken. Alles wat met excel te maken heeft is standaard gekoppeld aan XL-2010.

Het blijft bij mij een .XLSM.XLX

Nb. Mijn PC is onlangs gecrasht. Ik heb er voor gekozen om niet een backup terug te zetten maar alles opnieuw te installeren. Is een beetje meer werk, maar geeft weer een lekkere snelle schone machine:d
XL2003 heb ik (nog) niet geïnstalleerd. Dus daar kan het in mijn optiek ook niet aan liggen.

Zullen we het maar afdoen als een vreemd verschijnsel?

Ik heb ook Firefox en Chrome gebruikt, maar werk liever met IE.
Ik zit ook op Duitse fora, en mis gewoon opties zoals "Nützliche Links" met daaronder een aantal subopties.
Er zit dus degelijk verschil in de layout per browser.

Niet alleen de bladerprogramma's verschillen, de webpagina's ook.
Vaak wordt voor onderscheiden bladerprogramma's aparte code geladen.

NB Und Harry wie geht das in Deutschen fora ? Gibt's Beispiele ?

Laatst bewerkt:
@moderator,

Ik mag geen privéberichten plaatsen dus maar even op deze manier. Wil u zo vriendelijk zijn om alle niet direct gerelateerde berichten die over de vraag van de TS gaan even te verplaatsen naar een nieuw draadje? Het "kapen" van dit draadje is wel een logisch gevolg, maar heeft geen toegevoegde waarde voor de vraag van de TS.

Alvast dank.

Mvgr,

VenA

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan