Goedemiddag helpers,
Ik heb jullie hulp nodig! Zelf kom ik er (helaas) niet uit.
Ik hou in een sheet bij per persoon hoeveel uur ze die dag gewerkt hebben met de formule =SOMMEN.ALS. (Blad uren personeel)
Echter, op sommige dagen heb ik de chauffeurs vrij gepland of hebben ze een eigen verlofdag. En ook dit wil ik graag in mijn overzicht zien (dus in plaats van een lege cel, reden waarom die leeg is: Verlof of Geen route).
Op het blad distributieoverzicht vul ik per dag in wat de chauffeurs hebben gedaan, echter, zoals je ziet kan deze lijst variabel zijn (qua namen en lengte).
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen!
Ik heb jullie hulp nodig! Zelf kom ik er (helaas) niet uit.
Ik hou in een sheet bij per persoon hoeveel uur ze die dag gewerkt hebben met de formule =SOMMEN.ALS. (Blad uren personeel)
Echter, op sommige dagen heb ik de chauffeurs vrij gepland of hebben ze een eigen verlofdag. En ook dit wil ik graag in mijn overzicht zien (dus in plaats van een lege cel, reden waarom die leeg is: Verlof of Geen route).
Op het blad distributieoverzicht vul ik per dag in wat de chauffeurs hebben gedaan, echter, zoals je ziet kan deze lijst variabel zijn (qua namen en lengte).
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen!