• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

ALS functie afschrijven hulp gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barthunter

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2017
Berichten
7
Beste lezer,

In het bijgevoegde bestand heb ik een opzet gemaakt van de omzet van projecten. Nu heb ik het al zover gekregen dat de omzet wordt gedeeld door het aantal bouwmaanden en de omzet per maand wordt weergegeven. Echter heb ik 2 opties namelijk UAV en UAV-GC.

Bij UAV moeten de eerste 2 maanden 15% van de omzet worden en de laatste 2 ook 15% van de omzet. De andere 70% van de omzet moet verdeeld worden over de overige bouwmaanden.

Bij UAV-GC zal de eerste 5 maanden gedeeld moeten worden door 15% van de omzet en de laatste 2 maanden ook 15% van de omzet. De overige 70% moet verdeeld worden over de overige bouwmaanden.

Ook zou ik graag de optie willen als ik UAV verander naar UAV-GC dat deze automatisch het weergeeft in mijn omzetverloop per maand

Er staat ook bij wat het zou moeten worden iemand die hier een gemakkelijke formule voor mij kan schrijven?

MVG,
Bart
 

Bijlagen

  • Omzetverlooop S kromme.xlsx
    14,4 KB · Weergaven: 12
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan