• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Als-Functie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik snap het echt wel. :p
Jij voert handmatig het bedrag in, maar dan is de formule VERDWENEN.

ja bedrag doe ik handmatig
maar wat moet ik dan doen
dat het wel gaat met formules als er daar iets in staat dan kolom er naast niets?

De oplossing staat al een tijdje hierboven als bestrandje e20f20

Groeten,
Jacques

wackbacko,

is het niet verstandig dat je eerst de openstaande vragen allemaal even afmaakt?

je hebt nog vragen op dit forum openstaan.

als het je duidelijk is, sluit je deze dan even af?

met vriendelijke groeten,

Oeldere

Hierbij een iets uitgebreider bestandje.
Je moet wel proberen om in alle twee de cellen iets in te voeren.
Om en om, en neem de tijd en test het eens goed.

Bijlagen

Hierbij een iets uitgebreider bestandje.
Je moet wel proberen om in alle twee de cellen iets in te voeren.
Om en om, en neem de tijd en test het eens goed.

in dat bestand staat er gewoon niets
:s

Je bent meer met het forum bezig, dan dat JE NAAR HET BESTANDJE KIJKT.
Ik heb meestal wel geduld, maar het begint een beetje op te geraken.

Ok, ik geef het op, heb nu 3 x gevraagd om het gewoon te proberen, als je dat niet doet
weet ik het ook niet meer.

VOORUIT nog 1 poging, mijn bestand en waarschijnlijk die van HSV ook, bevat VBA code DIE ZIE JE NIET, MAAR IS ER WEL !

Correctie, HSV doet het dmv Validatie, misschien wel beter ja.

Groeten,
Jacques

Laatst bewerkt:
Ok, ik geef het op, heb nu 3 x gevraagd om het gewoon te proberen, als je dat niet doet
weet ik het ook niet meer.

VOORUIT nog 1 poging, mijn bestand en waarschijnlijk die van HSV ook, bevat VBA code DIE ZIE JE NIET, MAAR IS ER WEL !

Groeten,
Jacques

ah oke danku
sorry

Probeer RIJ 20 van het bestand van HSV, die doet het, net getest

Groeten,
Jacques

Als je het btw percentage hier wil aangeven kun je dat toch ook met een optionbutton doen.

Zie uitgewerkte bijlage

Bijlagen

In principe hangt het BTW percentage aan een artikel, dus het kan zelfs automatisch :p

Groeten,
Jacques

Wel ik heb een BTW kolom bijgemaakt

ik moet nu verticaal zoeken doen maar weet niet hoe ik eraan moet beginnen

Waarom VERT.ZOEKEN bij het bijmaken van een BTW kolom , je kan nog steeds SOM.ALS(...:...;"6%";...:...) en dit ook voor de andere BTW voet

Waarom VERT.ZOEKEN bij het bijmaken van een BTW kolom , je kan nog steeds SOM.ALS(...:...;"6%";...:...) en dit ook voor de andere BTW voet

ja maar het MOET zo
zodat er indien er alleen 6% btw is in het tablad waar de btw kolom 6% is er geen bedrag kan staan in 21% kolom

ja maar het MOET zo
zodat er indien er alleen 6% btw is in het tablad waar de btw kolom 6% is er geen bedrag kan staan in 21% kolom

wackbacko , zet misschien je opmaak op het forum dan zien we wat waar staat en kunnen de helpers de formule aanpassen > bijwerken .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan