Ik snap het echt wel.
Jij voert handmatig het bedrag in, maar dan is de formule VERDWENEN.
ja bedrag doe ik handmatig
maar wat moet ik dan doen
dat het wel gaat met formules als er daar iets in staat dan kolom er naast niets?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Ik snap het echt wel.
Jij voert handmatig het bedrag in, maar dan is de formule VERDWENEN.
Hierbij via valideren.
De oplossing staat al een tijdje hierboven als bestrandje e20f20
Groeten,
Jacques
Hierbij een iets uitgebreider bestandje.
Je moet wel proberen om in alle twee de cellen iets in te voeren.
Om en om, en neem de tijd en test het eens goed.
in dat bestand staat er gewoon niets
:s
in dat bestand staat er gewoon niets
:s
Ok, ik geef het op, heb nu 3 x gevraagd om het gewoon te proberen, als je dat niet doet
weet ik het ook niet meer.
VOORUIT nog 1 poging, mijn bestand en waarschijnlijk die van HSV ook, bevat VBA code DIE ZIE JE NIET, MAAR IS ER WEL !
Groeten,
Jacques
ah oke danku
sorry
In principe hangt het BTW percentage aan een artikel, dus het kan zelfs automatisch
Groeten,
Jacques
Wel ik heb een BTW kolom bijgemaakt
ik moet nu verticaal zoeken doen maar weet niet hoe ik eraan moet beginnen
Waarom VERT.ZOEKEN bij het bijmaken van een BTW kolom , je kan nog steeds SOM.ALS(...:...;"6%";...:...) en dit ook voor de andere BTW voet
ja maar het MOET zo
zodat er indien er alleen 6% btw is in het tablad waar de btw kolom 6% is er geen bedrag kan staan in 21% kolom
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.