Als ik een nieuw document open sluit het ander

Status
Niet open voor verdere reacties.

J.Elissen

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2004
Berichten
312
Hallo,

Als ik een Word document open, sluit een reeds geopend document vanzelf. Ik kan dus niet meer met alt tab van het ene naar het andere document.
Er is altijd maar één document geopend.
Ik heb met de instellingen voor een document gewerkt. Misschien dat ik daar iets veranderd heb?!

Vriendelijke groet,

John Elissen.
 
Welke office gebruik je? 2003 of 2007?

In 2003 klopt je verhaal in ieder geval, omdat je dan onderin kan kiezen welke je wilt openen in word zelf.
Werkt het zelfde als in excel met verschillende maps.
 
2003

Welke office gebruik je? 2003 of 2007?

In 2003 klopt je verhaal in ieder geval, omdat je dan onderin kan kiezen welke je wilt openen in word zelf.
Werkt het zelfde als in excel met verschillende maps.

Hallo,

Ja het is 2003.

Tot vanmiddag kon ik gewoon meerdere Word documenten openen en dan schakelen tussen de verschillende documenten met alt tab. Nu zie ik in de balk beneden steeds maar één document en van de een naar de ander gaan met alt tab gaat niet meer. Als ik een document helemaal afsluit komt het vorige wel weer tevoorschijn. Ik heb blijkbaar ergens een instelling gewijzigd.
 
Hallo,

Ja het is 2003.

Tot vanmiddag kon ik gewoon meerdere Word documenten openen en dan schakelen tussen de verschillende documenten met alt tab. Nu zie ik in de balk beneden steeds maar één document en van de een naar de ander gaan met alt tab gaat niet meer. Als ik een document helemaal afsluit komt het vorige wel weer tevoorschijn. Ik heb blijkbaar ergens een instelling gewijzigd.

In de balk beneden kun je dus ook niet meer kiezen daar staat altijd maar ''eén document.
 
nog géén oplossing

Hallo,

Ja het is 2003.

Tot vanmiddag kon ik gewoon meerdere Word documenten openen en dan schakelen tussen de verschillende documenten met alt tab. Nu zie ik in de balk beneden steeds maar één document en van de een naar de ander gaan met alt tab gaat niet meer. Als ik een document helemaal afsluit komt het vorige wel weer tevoorschijn. Ik heb blijkbaar ergens een instelling gewijzigd.

Hallo,

Het probleem is nog niet opgelost.
Is er misschien meer informatie nodig?
Wanneer ik op mijn werk inlog en dus werk vanaf de server is dit probleem er niet. Het is dus een kwestie van een of andere instelling binnen Word, maar ik heb verder géén idee.

groet,

John.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan