Als ik internetpagina afsluit wordt automatisch nieuwe geopend!

Status
Niet open voor verdere reacties.

KweeniE

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2002
Ik heb om voor mij totaal onbekende redenen dat ik sinds een paar dagen elke keer als ik internet explorer afsluit, er een klein schermpje in beeld komt met de melding: Internet Explorer werkt niet meer...er wordt naar een oplossing voor het probleem gezocht.

Dan wordt er soms automatisch weer een nieuw scherm geopend of krijg ik een nieuwe melding: probleem opgetreden...programma wordt gesloten...En dan sluit ik dat scherm af en dat is het.

Ik heb geen idee hoe ik dit heb gekregen en weet ook niet hoe ik het kan verhelpen, dus graag hulp. Als er meer info nodig is voor een oplossing dan hoor ik het graag.

Welke foutmelding krijg je precies? En met welke versie van Internet Explorer werk je?
Komt er bij iedere keer als je IE afsluit die melding of alleen bij bepaalde soort websites?

Ik krijg gewoon bij ELK scherm dat ik afsluit, maakt niet uit waar, opeens een pop-up dat internet explorer niet meer werkt.
Dan zoekt de pc naar een oplossing en na een paar seconden krijg ik een nieuwe scherm met de melding:
"Internet explorer werkt niet meer. Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is."

Echt prut dit dus, geen idee hoe dit is gekomen en heb de laptop nog maar een paar weken en heeft om de haverklap mankementen.
Heb trouwens vrijwel zeker Internet Explorer 7.

Ik hoop echt dat iemand me hiermee kan verder helpen.

Heb je al geprobeerd Internet Explorer opnieuw te installeren?

En hoe zou ik dat dan moeten doen, internet explorer verwijderen is makkelijker gezegd dan gedaan.

Heb je trouwens windows xp of windows vista?
Als je toch IE7 opnieuw wilt installeren op windows xp moet je eerst IE7 downloaden en dan pas verwijderen en dan opnieuw installeren.

Succes :thumb:

Heb je trouwens windows xp of windows vista?
Als je toch IE7 opnieuw wilt installeren op windows xp moet je eerst IE7 downloaden en dan pas verwijderen en dan opnieuw installeren.

Succes :thumb:
Internet Explorer werkt niet meer...er wordt naar een oplossing voor het probleem gezocht.

= Vista-melding :)

Ook dat helpt niet. Add-ons uitschakelen, IE resetten. Het helpt allemaal niks.
Windows Update uitvoeren gaat trouwens ook niet meer. Krijg elke keer de foutmelding:
Code 800736CC.

Hoi !

Vreemd probleem !

Ik ken die foutcode bij Vista wel, maar dan bij een poging tot updaten !

Kijk es bij je update's of je daar KB 931213 hebt staan.

Zo ja, verwijder die eens.

Probleem nu hopelijk opgelost.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan