Als ik zou moeten kiezen, welk merk is dan het beste?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Als ik zou moeten kiezen tussen de volgende merken computer systemen, wat zou dan in volgorde het beste zijn?

Medion (Aldi)
DELL
Mycom
Anders, namelijk, ..........

Het is wat algemeen, maar zou het in het algemeen ook willen weten.

zelf bouw als je buget het toelaat ;)
heb je het nieuwste van het nieuwste.
en gelijk hoe je em zo als jij het wil zonder dingen,
die je toch niet gebruikt of wil heben

Anders, namelijk.....

zelfbouw, of laten bouwen door een goeie computerboer in je omgeving. Vaak een betere kwaliteit en service, bovendien nooit te duur ( nou ja...:) )

Staat tegenover dat als je dat allemaal niet weet je nu bij Aldi met alles er op en aan + voor 200Eurie een beeldscherm er bij een, knap volwaardige + alle software er bij een mooi machientje hebt!!!!
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/index.htm
Oh ja en 3 jaar garantie

Ik weet het, maar sla deze keer nog ff over gezien mijn PC nog doet wat hij moet. Echter gaat het er binnen een bepaalde periode toch aan komen.

Ik weet dat de Aldi echt mooie top systemen aan bied voor een leuke aanbieding, maar het blijft behoorlijk veel geld.
Ik heb bij iemand een Dell computer gezien die een mooie uitstraling heeft, dat heeft ook wel wat.

Ook heb ik bij iemand een computer van mycom gezien die helemaal zelf is samen gesteld.

Ik heb gehoord dat Aldi een goede garantie regeling heeft, dat het bij Dell een stuk minder is omdat ze onderdelen door tweede hands onderdelen vervangen. Bij mycom geven ze service in de buurt, maar dat is ook niet direct bij mij om de hoek.

ik zeg niet dat die van de aldi niet ok is :P
ik bedoel alleen maar van als er wat in zit wat je liever,
anders had gewild.
dan moet je het weer veranderen,
wat weer geld kost dan of niet mogelijk is door de kast.
ik heb verder geen ervaring met kant en klaar op een,
van conrad na.
die me gelijk had genezen van het kopen van.
compleete comps :confused:

Ik sluit me bij je aan. Ik hoor iets te vaak mensen klagen over de ALDI pc's.
Niet omdat ze niet goed zijn, maar omdat er (veel) te veel software in zit gepropt, waardoor mensen door de bomen het bos niet meer zien!
Bij de computerboer krijg je niet meer dan je zelf vraagt.

volkomen mee eens.
Ik heb 3 jaar terug voor E2500 een pc gekocht bij de pcboer.
samegestelt alles het beste van het beste.
Ik ben nog steeds teverden met de prestaties van dit ding.
:rolleyes:

De service is perfect!
Ik kocht hem bij computerland.
Ja als je overal het beste van het beste wil dan ben je behoorlijk prijzig uit...
Maar aan de andere kant je hebt er lang plezier van!

Ik denk dat de vraag erg algemeen is. Het ligt er ook aan WAT je er mee wilt doen. Aan de hand van die vraag kun je namelijk al bekijken wat er ieder geval minimaal in/op de pc aanwezig moet zijn. (snelle videokaart/veel geheugen/snelle processor etc.) Dan heb je mensen die zweren bij zoveel en zolang mogelijk garantie en mensen die het belangrijk vinden hoe een pc er uit ziet. Maar ook b.v. het geluid dat een pc produceerd (ventilators) bij volle belasting kan meetellen.
Kortom, teveel om op te noemen lijkt het.
Wellicht is het dan inderdaad leuker om zelf een pc samen te stellen m.b.v. iemand "die er verstand van heeft" Op die manier heb je een boel zelf in de hand en ben je ook nog lekker creabea bezig en kan je tegen je vrienden/familie zeggen dat je de pc helemaal zelf in elkaar hebt gestoken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan