• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

ALS in elkaar verwerken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Chefkea ;)

Kan die rare zwarte lijn er niet uit ? hehe :rolleyes:

Neen, dit is om aan tegeven waar de tittelblokkering begint.

Verder heb ik vraag 3 afgewerkt.
Heb de formules doorgetrokken tot rij 200 en de lijntjes aangepast in voorwaardelijke opmaak.

Als uw vragen hiermee opgelost zijn, gelieve dan de vraag op opgelost te zetten rechts onderaan.

Groetjes Danny. :thumb:

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ik bedoel eigenlijk dat als regel 39 de laatste regel is die ik nog kan invullen.
Dan druk ik op een toets of op een knop naast die laatste regel (bijvoorbeeld: add..)
En dan voegt hij gewoon weer 1 zon lege regel met formules toen onder 39 dan wordt 40 opgeschoven naar 41 en dan wordt 40 een nieuwe regel waar ik weer wat kan invullen.

Beste Chefkea ;)

De volle lijn geeft aan tot waar je kan invullen.
Als je dan verder wilt, typ je gewoon in kolom weger een bedrag, en de volle lijn springt dan mee naar beneden.

Als je dit met een knopje wilt, dan moet er ook een VBA code geschreven worden.

OK. maar vb is helemaal nieuw voor mij.
En snap daar dus niets van hoe ik dit zelf schrijf.

Kan wel html :(

Beste Chefkea ;)

Dit moet ik dan overlaten aan de VBA experten op dit forum, het is niet helemaal mijn ding.

Dan zal ik wel even wachten totdat iemand anders mij kan helpen met me probleem.

En danny echt super tof van jouw dat je iedere keer reageerd met een mogelijke (poging tot) of een juiste oplossing.

Echt bedankt he :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan