• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

ALS vraag (denk ik)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lucho

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2006
Stelt verkoop van kleding komt in een lijst per maand. Ik wil een formule dat op basis van "januari" en "februari" zoekt in "collectie" de juiste soort, maat en kleur, en zet de waarde van elke maand in de betreffende kolom.

Ik kom met VERT.ZOEKEN niet uit. Ik probeer met ALS maar eveneens kom ik niet uit.

Graag jullie hulp.

Lucho

Hoe is je blad opgemaakt?

Misschien is een Draaitabel een oplossing?

dit kan met een matrixformule, indien je je excel toepassing eens online zet, kan ik deze tonen.

kleding.zip bestand

Hallo CorVerm

Jouw zip bestand gedragt zich een beetje raar.

Als ik het uitvouwt krijg ik het bericht dat het bestand leeg is, maar het maakt een map, als ik probeer de map te openen krijg een bericht dat "kleding verwijst naar een lokatie die niet toegankelijk is. blablabla".
En deze map kan ik niet verwijderen.

Lucho

.zip bestanden

Hummmmmmm!

Strange!

Ik vermoed dat door de firewall van mijn werk ik geen .zip bestanden kan uitplooien.
Geen zorg, straks als ik thuis ben zal ik het nogmaals proberen.

Tot straks,

Lucho

Gracias!

Ik dank jullie voor jullie hulp!

Ik ben geneigd om voor de matrix functie te kiezen, morgen test ik alle drie. Ik ben benieuwd.

Tot morgen,

Lucho

Het werkt!

In dank jullie allemaal voor jullie hulp.

Lucho

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan