Alt codes werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

mistice

Gebruiker
Lid geworden
23 sep 2009
Ik heb sinds een tijdje het probleem dat mijn toetsenbord de alt codes niet meer pakt.
Ik heb de numlock aan staan en mijn numpad en alt toetsen werken gewoon, maar als ik een alt code wil invoeren doet hij niks. De invoertaal heb ik ook al verschillende keren veranderd om te kijken of dit de oorzaak was, maar dat is het niet.

Iemand een idee hoe dit op te lossen?

Alvast bedankt!

misschien een hele domme/slimme vraag? maar je weet dat het alleen werkt met de linkert alt toets? :P

Hier werkt het bij verschillende pc's ook met de rechter alt toets hoor...

Heb linker en rechter alt toets geprobeerd. Het probleem zal zich ergens in windows schuilhouden, omdat zowel de alt toets als het numpad gewoon werken. Maar niet in voor alt codes dus... Zou het ook raar vinden als het aan het toetsenbord lag, heb het pas nieuw.

Deed het oude toetsenbord het wel met de alt-codes dan?
Welke toetsenbord-indeling heb je geladen? Weet niet zeker of dat uitmaakt - vroeger met de codepages wel...

Oude toetsenbord deed het altijd gewoon. Zover ik weet heeft deze het ook goed gedaan, maar is er gewoon mee op gehouden. De toetsenbord indeling is hetzelfde als ik met mijn oude toetsenbord had. Type toetsenbord is trust gtx 18.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan