Alt Gr toets werkt niet meer in Window 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lode2008

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2010
De Alt Gr toets werkt niet meer in Windows 10. Is daar iets aan te doen?
Groeten
Lode

Hallo Lode. Is het een computer of een laptop

Ga eens proberen.
Configuratiescherm, dan taal, dan taal Nederlands + indelingVerenigde staten (internationaal). Zie afbeelding. Zo moet het staan.
taal.JPG[FONT=&quot][/FONT]

Laatst bewerkt:
@manamana: Ik vermoed dat is Lode een BE-er, niet een NL-er.
Tijs.

@manamana: Ik vermoed dat is Lode een BE-er, niet een NL-er.
Tijs.

Een Nederlands sprekende Belg. En/of een Belg die Nederlands schrijft. Mij maakt het niet uit. Het is en blijft een geweldig uitgaans land. :D

Idd een belg die nederlands spreekt. Daarom, dat met dat amerikaans gaat niet en Dutch zie ik niet staan en vind het dus niet.
Lode vlaming

Het amerikaans dat werkt ook niet. En Dutch kan ik niet vinden . Waar staat dat ergens? Ik zie alleen Nederlands staan.
Groeten, Lode

Laatst bewerkt:
Het is opgelost. ik moet de combinatie van Ctrl + Alt indrukken en dan werken al die functies die ik vroeger kon met Alt Gr. Dank voor jullie advies. De Vlaming heeft ook iets kunnen in orde maken. ;) :thumb:
Groeten Lode

Dat die toetscombinatie je verder helpt betekent inderdaad (waar manamana al naar hintte) dat er (ook) toetsenbordindelingen zijn geactiveerd die niet overeenkomen met wat je gewend bent.
Dus hij zit/zat warm.

Wat ik zou willen weten is wat er gebeurt als je op het landenknopje klikt, links van de klok. Ik vermoed dat 1 (of meerdere) talen staan genoemd, waarvan minstens 1x de taal met met de toetsenbordindeling die je wilt en 1x de taal met de toetsenbordinding die je niet wilt. Doe daar even een schermafdruk van, mogelijk kan ik je ermee helpen.
Aan de andere kant: Als je tevreden bent het (zodra nodig) om te zetten met de Ctrl-Alt toetscombinatie, dan hoor ik het ook graag.

PS: De vriendelijkheid van de mensen + de leuke/mooie steden + het lekkere bier + de patatten vormen voor mij de aantrekkelijkheid van Vlaanderen.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan