Altenatief voor een frame.

Status
Niet open voor verdere reacties.

joept

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2007
Frame's mogen niet meer als je XHTML strict gebruikt. Maar ik vind het wel handig.
Ik wil namelijk mijn eigen blog: www.nieuws.myblogsite.nl
Inladen in mijn eigen website www.myblogsite.nl
Maar hoe kan ik dit oplossen?

Ik dacht zelf aan PHP, maar als er een andere goede oplossing is, hoor ik dat graag.

Joep

tja frames mag niet in een strikt pagina maar als je een framset aanmaakt zeg je gewoon dat het frameset is das het leuke dat de browser weet dat er een bepaalde formatering aankomt zodat hij dus als hij body ziet is het dus nie valid frameset maar kan wel strikt zijn

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Frameset//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/frameset.dtd">

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">

Bij strikt zeg je dat je heel goede kennis html css hebt en er geen fouten zullen zijn of geen tags zullen voorkomen die niet in de lijst voorkomen van stikt.

Maar nu moet je weten iedereen wil strikt maar niemand waar het voor staat spijtig toch.

maar weet je dat als je een frame pakt met één frame de site binnen dat frame blijft

Laatst bewerkt:
PHP is waarschijnlijk het beste, als je code daarvoor gemaakt is... maar als het een standaard programma is, is dat niet waarschijnlijk.

Kun je niet IFrame gebruiken? Die mogen volgensmij wel nog.

Ik heb de laatste onderwerpen van mijn blog, via RSS op mijn website gezet, dat werkt ook prima.
Waar kan ik met deze nieuwe software aangeven, dat mijn vraag is: 'Opgelost'?

Helemaal onderaan dacht ik.

Maar nog even terugkomen op de vraag, als ik jouw was, zou ik de include() functie gebruiken:
PHP:
<?php
include 'pad/naar/blog.php';
?>

Dit kun je mischien in een tabel verwerken ofzo.

Je kunt eventueel ook nog javascript/ajax gebruiken :)

Als je een include gebruikt komt de volledige code, dus inclusief <html>, <head>, etc. in je code. Niet echt handig dus als het een op zich staande pagina is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan