Alternate bestellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Suicido

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2007
Hallo,

Gisteren heb ik bij www.Alternate.nl een nieuwe videokaart besteld, mij is geadviseerd om hier dit soort dingen te bestellen (maar wat dan?!).

Ik heb het besteld, aangegeven hoe ik wil betalen, e-mail adress gegeven en natuurlijk het adress waar het naartoe moet.

Nu heb ik geen bevestigingsmail gekregen van Alternate op mij e-mail adress.
Nu durf ik dus neit om het geld over te maken.
Mijn vragen zijn nu:
1. Hoort dit of krijg je altijd voor je betaald een bevestigingsmail?
2. Stel dat het zo hoort en ik maak het geld over, weten zij dan dat ik betaald heb en dat het bestelde product wel naar mijn adress komt?

Help me a.u.b. uit de brand:o

Wat dacht je van even bellen? (Een bevestigingsmail = gebruikelijk)

Laatst bewerkt:
het gaat meestal zo ,dat als je betaald hebt en hun het geld binnen hebben,dat ze dan tot verwerking van de order over gaan

succes

wat is het nou de één zegt gebruikelijk de ander zegt gewoon betalen:p
Het gaat om 114,- dus ik wil het echt zeker weten:o ik vind dat nogal wat geld dus :)

Maar bedankt dat jullie willen helpen!

Pak dan gewoon de telefoon en check het even. Is het nu echt de moeite waard om daar zoveel woorden (tekst) aan te besteden? Ik heb daar een systeem gekocht en kreeg een bevestigingsmail. Bel gewoon op en je weet waar je aan toe bent.

Meestal krijg je de bevestiging na het betalen pas.
Anders als je het niet durft gewoon bellen

:o
was dat bij jou het geval?

Maakt het niks uit dat ik gister bestel heb en nu pas betaal?

Gister besteld en nu pas betaald kan niet of hoe zit dat?
Anders opnieuw bestellen en dan betalen.
Op je koopt hem op 4lauch, dan maak je een acount aan en kan je de status ook zien van je bestelling.
Dus als je nu besteld kan je zien of ie al verzonden is enz.
Ik ken iemand die daar zijn monitor heeft gekocht en daar ging alles prima mee dus!

succes:thumb::thumb:

als mijn product daar aanwezig is en of het goedkoper is zal ik even kijken, bedankt verder ik ga het proberen!:)

is het niet als ik nu opnieuw bestel, dat er 2 bestellingen van mij staan en dat ik er 2 krijg dus 2x zoveel moet betalen?
En hoe kunnen zij nou weer zien,dat het product dat besteld wordt door mij, ook betaald is door mij?

Hallo,

Gisteren heb ik bij www.Alternate.nl een nieuwe videokaart besteld, mij is geadviseerd om hier dit soort dingen te bestellen (maar wat dan?!).

Ik heb het besteld, aangegeven hoe ik wil betalen, e-mail adress gegeven en natuurlijk het adress waar het naartoe moet.

Nu heb ik geen bevestigingsmail gekregen van Alternate op mij e-mail adress.
Nu durf ik dus neit om het geld over te maken.
Mijn vragen zijn nu:
1. Hoort dit of krijg je altijd voor je betaald een bevestigingsmail?
2. Stel dat het zo hoort en ik maak het geld over, weten zij dan dat ik betaald heb en dat het bestelde product wel naar mijn adress komt?

Help me a.u.b. uit de brand:o
ik heb ook vaak daar wat gekocht ook meerde keren geen bevestigin gekregen.
het kan zijn dat de bestelling op dat moment nog verwerkt moet worden.
maar alternate is een betrouwbaare zaak.
heb altijd gekregen wat ik wilde.
zo wel bij voor uit betaalling als rembours geen geen een keer fout.
wacht gewoon tot morgen ochtend het is te slote maandag dan is iedereen niet zo vlug overal mee,

Laatst bewerkt:
Heb vorige week een compleet systeem besteld, betaald, en na het ontvangen van de bevestiging en het afhaal bericht alles opgehaald. Geen enkel probleem.

Maar, heb je nou al gebeld?

Ron

Ze zijn nu natuurlijk al gesloten, of niet?:)
Ik bel ze morgen dan wel :o
Groeten,

Laurens

Jah maar alternate staat ook niet echt hoog genoteerd heb er zelf binnen 1 jaar 3 videokaarten moet ruilen omdat ze het allemaal niet deden , de eerste was een 9800GTX+ binnen 2 maanden als crashes blauwe schermen de volgende was de xfx engtx260 deze videokaart deed het al meteen niet , die vrat heel me stroom weg en ook gepaard met blauwe schermen en crashes en 700 watt van ocz is toch wel genoeg zou je zegge , daarna de asus engtx260 deze ongeveer half jaar gehad ook deze ging kapot, ik was het zat je stond namelijk gewoon 1 uur in de rij bij de klantenservice en nooit meer alternate voor mij maar nou zag ik dat meerdere mensen hier problemen mee hadden voornamelijk valt me op dat het iedere keer mensen die een compleet systeem halen , moederboorden , videokaarten, ram modules, cpu's , zoals beeldschermen mp3 spelers dat soort dingen werkt wel alles

Tweakers scoren ze ook niet echt hoog

Om nu daarvoor een topic uit 2007 omhoog te schoppen lijkt me niet nodig. Daarom op slot.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan