ALTERNATE Jupiter P120 goed voor games?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke, bedankt :thumb:
Waarschijnlijk ga ik vandaag bestellen (Hopelijk wordt hij snel bezorgd :p)

Mijn vader heeft liever dat ik een pc neem die niet zelf samengesteld is. Ik zit dus eigenlijk nog te twijfelen welke pc ik moet kiezen.

Wat denken jullie van de Alternate Minerva P120? Is deze pc een beetje geschikt om te gamen? Een voorbeeldje van een game die ik erop moet kunnen spelen: EVE Online.

Alvast bedankt.

De kaart is prut. Eve zal wel werken, maar games zoals GTA IV / COD4/5/6/7/8 zal lastiger worden.

mag ik vragen waarom je vader dit liever niet heeft?
de winkel azerty is ingeschreven bij de KVK en helpmij ook
als er verkeerd advies word gegeven word dat vrij snel verbeterd door een ander lid

of heeft het iets met bellasting te maken?

in iedergeval is de pc die voor jou is samengesteld een pc die aan jou eisen voldoet
meschien je vader dit forum eens na laten kijken?

Laatst bewerkt:
mag ik vragen waarom je vader dit liever niet heeft?
de winkel azerty is ingeschreven bij de KVK en helpmij ook
als er verkeerd advies word gegeven word dat vrij snel verbeterd door een ander lid

of heeft het iets met bellasting te maken?

in iedergeval is de pc die voor jou is samengesteld een pc die aan jou eisen voldoet
meschien je vader dit forum eens na laten kijken?

Mijn vader zegt dat je met een samengestelde pc meer risico hebt op eventuele problemen, aangezien de pc geen 'geheel' is. Het zijn in feite allemaal losse onderdelen. Mijn vader heeft liever een 'gewone' pc, aangezien daar alle onderdelen op elkaar 'afgestemd' zijn.

Ik zal nog even nadenken en met mijn vader overleggen wat we het beste kunnen doen.

In ieder geval bedankt voor de reacties ;)

aangezien de pc geen 'geheel' is????

dat klopt niet
de pc word als een GEHEEL in elkaar gezet door de Webshop....
je krijgt hier dus ook gewoon garantie op 1 jaar om precies te zijn

laat hem het winkelmandje eens goed door kijken ik heb niet voor niks dit klik erbij geselecteerd
de pc word als een geheel geleverd

het eenige wat jij zelf moet doen is windows 7 installeren
maar dat is zo simpel dat mijn zusje van 13 jaar dit ook kan...

"gewone pc"??
volgens mij kun je dit beschouwen als een gewone pc die samen is gesteld en die als een geheel aan de deur word afgeleverd :P
hij heeft alleen geen merk wat totaal onbellangrijk is bij het kiezen van een desktop pc....

Laatst bewerkt:
Hallo :)

Hallo,

Ik heb ook een probleem met deze computer.
Ik heb deze computer nu al een tijdje, en hij begint sloom te worden vanwege de betere spellen. Ik zou graag het geheugen verhogen naar 8gb en grafische kaart ook verbeteren. Maar ik weet niet wat waar bij hoort of het mobo het wel aankan etc.

Is dit überhaupt wel mogelijk?
Zo ja, hebben jullie enige suggestie?

Euro voor geheugen: Maakt niet uit.
Euro voor Graf. kaart: 100-250 Iets wat er in de buurt zit is ook goed.

Laatst bewerkt:
@ikspeelW0W maak voor jou probleem even een eigen vraag aan.
Je breekt nu in andermans topic en dat is niet toegestaan bij Helpmij.nl
Daarom deze voorzien van een slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan