Alternatief e-mailadres verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Luuknl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 jan 2010
Berichten
1.193
Hallo,

Even een vraag:
Ik had een e-mail adres genaamd adres1@gmail.com (verzonnen). Dat hele gmail account heb ik door google laten verwijderen, maar nu wou ik vandaag dus mijn alternatieve e-mailadres op hotmail.com aanpassen naar mijn nieuwe gmail adres genaamd adres2@gmail.com (verzonnen). Maar dan is hotmail zo slim om een mailtje te sturen naar adres1@gmail.com maar dat adres heb ik dus niet meer. Ik had nog even geprobeerd om te kijken of adres1@hotmail.com nu weer vrij is bij google, maar dat is dus niet het geval.

Iemand enig idee hoe je dit oplost?
Hotmail blijkt dus nog niet zo intelligent:p

Groeten!
 
Ik heb geen oplossing voor je probleem, sorry,
maar ik zou je wel willen vragen om voorzichtig te zijn met het loslaten van zogenaamde 'zelf bedachte' voorbeelden.

De voorbeelden die je hier noemt zijn waarschijnlijk gewoon in gebruik bij iemand;
je kunt tenminste geen nieuw account meer aanmaken met deze emailadressen.
 
Nee dat spreekt voor zich. Maar juist die simpele verzonnen omdat ik niet mijn eigen adressen openbaar wou maken ;)
 
Buhh?
Dit heeft dus helemaal niks met de 'intelligentie van Hotmail' te maken, maar met iemand die juist iets 'niet intelligents' heeft gedaan ......

Zo ken ik er nog één: "Ik heb gister mijn bank opgeblazen, maar al mijn geld lag er nog in. Stom hè .... van die Bank."

Maar misschien is jou 'inzicht' wel leuk voor volgend jaar ...... 1 april
 
Je kunt dat emailadres markeren als verloren, (alle wachtwoordgegevens verwijderen) het wordt dan na 30 dagen verwijderd zodat je een ander kunt toevoegen. Met Hotmail is verder niks mis.
 
Ok. Gaat dan ook het antwoord op de geheime vraag verloren jacksparrow1971?
 
Dan gaan alle wachtwoordherstelgegevens verloren maar die kun je dan allemaal na 30 dagen (als ze gewist zijn dus) opnieuw instellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan