Alternatief Kazaa??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Guus abc
@ T._de_Vries: Het is me ook niet helemaal duidelijk WAT je nu zo traag vindt; de interface, het zoeken of het downloaden?:confused:

De interface vind ik zeker een stuk trager bij limewire, zoekresultaten vind ik bij bearshare beter. Voorderest niet/nauwelijks verschil. :)
 
Mijn verstand zegt mij dat er nog ergens zo'n vraag staat in dit forum, met ook nogal VEEL posts. Alleen weet ik even niet waar... Zal ff zoeken...
 
Geplaatst door T._de_vries
De interface vind ik zeker een stuk trager bij limewire, zoekresultaten vind ik bij bearshare beter. Voorderest niet/nauwelijks verschil. :)
Bedankt, dan houd ik me toch maar bij LimeWire.
Die interface stoort me niet zo en wat ik zoek vind ik er altijd wel mee.
(Behalve hele obscure muziekjes zoals Roads to Rome en Return to Foreverland van de totaal onbekende groep Seventh Wave, om zomaar eens wat te noemen.
Maar die kon ik met Kazaa ook al niet vinden, dus ik denk niet dat dat met BearShare dan ineens wel lukt.:))

Guus.
 
Mja, dat zegt mijn verstand ook, maar hij zegt ook dat hij geen zin heeft om te zoeken. :D
 
Geplaatst door Guus abc

Bedankt, dan houd ik me toch maar bij LimeWire.
Die interface stoort me niet zo en wat ik zoek vind ik er altijd wel mee.
(Behalve hele obscure muziekjes zoals Roads to Rome en Return to Foreverland van de totaal onbekende groep Seventh Wave, om zomaar eens wat te noemen.
Maar die kon ik met Kazaa ook al niet vinden, dus ik denk niet dat dat met BearShare dan ineens wel lukt.:))

Guus.

Mja, je kan natuurlijk altijd Bearshare proberen (neem dan wel de pro of de lite versie.), maar ik kan me ook voorstellen dat als je limewire gewend bent en je vind het goed werken, dat je dan niet iets anders wilt.

Je mag het zelf weten, maar mijn voorkeur gaat naa C++ tegenover Java. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan