alternatief voor hotbar??

Status
Niet open voor verdere reacties.

clioke

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2002
Berichten
398
hoi,

mijn vriendin gebruikt regelmatig hotbar (spyware dus...).

ik ben op zoek naar een alternatief voor zo'n ding.

ik heb een tijdje geleden met incredimail gewerkt, maar dat kon enkel overweg met een pop3 account en niet (zoals outlook) met een hotmail account.

dus zijn er nog alternatieven (degelijke) voor incredimail en hotbar toestanden?


groetjes
 
ja maar de toppic is gelocked door een moderator.

(waarschijnlijk verkeerde forum?)

dus...
 
Ik zie inmiddels vier items van jou met dezelfde vraag, dus als er een gelockt is door de mod, dan valt me dat nog mee.
 
Geplaatst door sigma
Ik zie inmiddels vier items vfan lou met dezelfde vraag, dus als er een gelockt is door de mod, dan valt me dat nog mee.
Ik denk dat de modjes ook ff een happie aan het eten zijn.:D
 
goed gezien...


als nu iemand nog een antwoord heeft, dan zijn we weeral een stapje verder (ik toch)
 
In XP zitten ook mogelijkheden om dit te creeren.
 
hmmm, niet echt wat ik zoek.

zie hieronder de beschrijving van wat hotbar doet.


Hotbar adds a toolbar to your current email application that allows you to customize your email with a wide variety of backgrounds, eCards, animations and more!

Each email message you send can be accented with stationary, special text messages, emoticons to describe your feelings and even a custom designed digital business card. Your emails will shine like never before! Hotbar's email toolbar features:

Backgrounds: Add a colorful background to your entire email.
ECards: Send special greeting card messages directly from your email.
Animations: Place animated characters throughout your text
Text: Find suggested written messages for any occasion
Business Cards: Create your own business card that will sign each of your emails.



voilla, dit zoek ik dus dat als alternatief programma kan dienen, maar dan geen incredimail.

bedankt
 
Heb je alle opties in de tweede link al bekeken?
 
ja,

als jij het kan vinden wat ik zoek, dan wil ik dat graag weten hoor.

het enige dat ik uit de 2e link kan uitmaken is dat je hiermee het uiterlijk van windows kan wijzigen. :-(
 
nope, ik wil het uiterlijk niet veranderen he...

die hotbar is een toolbar in je outlook, waarmee in achtergronden, smilies, e cards, etc... mee kan toevoegen aan m'n e-mails.

niemand die incedimail gebruikt?
die heeft standaard veel achtergronden etc, maar werkt niet met accounts van hotmail en outlook wel.

dus...
 
probleem opgelost dus.

vorige keer had ik een versie van incredi en daar lukte het me van geen kanten.


bedankt vor de tip!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan