Alternatief voor Partition Magic.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rubie-The-Sysop

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2003
Hallo,

Omdat bij mij Partition Magic het niet meer doet. Krijg de bekende foutmelding :(

Dus mijn vraag is wie weet een goed programma, om partities te maken. Ik hoef er maar 1 te maken van 15Gb daarna kan ik met een schone instal de rest met Partition Magic doen.

Graag met handleiding.

Ik wil liever gewoon freeware of shareware ofzo. Want ik hoef maar 1 partitie te maken.

Want het probleem komt omdat ik gekloot heb of bestanden heb verandert. Maar onder Win XP kan ik dan met een Partition Magic weer de andere partities aanmaken..

Ik heb madboot is een top proggie.

Maar daarmee ga je naar FDisk van Microsoft. En daar heb je grote kans op data verlies.

Geplaatst door Tanja1968
Volgens mij kan dat gewoon met de Madboot opstartdiskette. Programma downloaden, uitpakken (gaat automatisch naar flop) en booten van A. De rest gaat vanzelf. Muis werkt zelfs in dat Dosprogramma http://www.seniorwebstek.centerall.com/classifieds.php

Ik denk dat Ruby vooral wil weten of dat kan met behoud van je data. Het lijkt mij sterk dat Madboot dat kan....

Groetjes,
Bennie

Helaas. Ik heb het er zelf ook nog niet mee geprobeerd. Maar in het stukje las ik alleen dat je patities kunt aanpassen en beheren. Wist niet dat de data verloren ging. Ook weer wat geleerd.;)

Geplaatst door Bennie

Ruby

Euhmm Het is Rubie in plaats van Ruby maar meer mensen zeggen dat :D
tongue.gif

Geplaatst door Tanja1968
Helaas. Ik heb het er zelf ook nog niet mee geprobeerd. Maar in het stukje las ik alleen dat je patities kunt aanpassen en beheren. Wist niet dat de data verloren ging. Ook weer wat geleerd.;)

Ik heb nog geen partitie's en de HDD is 40Gb

Geplaatst door Rubie-The-Sysop
Omdat bij mij Partition Magic het niet meer doet. Krijg de bekende foutmelding :(
Welke bekende foutmelding dan?

Euhmm, mijn engels is niet zo goed (ben nog maar 14).
Is er ook een versie in het nederlands ?

Weet je de exacte foutmelding?
Er stond vast nog iets bij dan alleen "Dit programma heeft een ongeldige bewerking".

Geplaatst door crash
Welke versie van PM heb je?
Heb je PM al eens volledig eraf gehaald ook uit het register en opnieuw geinstalleerd?

Kijk hier voor een eventuele(gratis) backup programmaatje.
http://www.schoonepc.nl/optim/backup2.html

Partition Magic 8.0
En helemaal weghalen lukte niet dus ik heb de map verwijdert en opneiuw geinstaleerd. En ik kom me register niet en daarom wil ik ook een partitie. Dan kan ik daarop Win XP Pro instaleren en alle programma's .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan