hoogteijling
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 12 aug 2005
Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een vervanger voor Windows search.
Windows search komt soms met vreemde resultaten op de proppen.
Het moet een zoekprogramma zijn waarmee zowel op bestandsnaam- als op bestandsinhoud gezocht kan worden en gratis natuurlijk.
Ik heb de 5 alternatieven op DEZE website getest en geen van de 5 voldoet.
De ene zoekt alleen op bestandsnaam, sommige vinden helemaal niets.
Een andere vind weer een bepaald keyword alleen in .doc bestanden maar weer niet in .docx betanden.
(Bij wijze van test heb ik een mapje met een aantal bestandjes gemaakt, een .txt, een .doc en een .docx, in alle 3 de bestanden staat het keyword Hallo).
Ik vond de zoekfunctie (met dat hondje) uit Windows XP altijd geweldig en werkte makkelijk, helaas vond die ook nooit de keywords in een .docx bestand.
Groeten Marcel
Ik ben op zoek naar een vervanger voor Windows search.
Windows search komt soms met vreemde resultaten op de proppen.
Het moet een zoekprogramma zijn waarmee zowel op bestandsnaam- als op bestandsinhoud gezocht kan worden en gratis natuurlijk.
Ik heb de 5 alternatieven op DEZE website getest en geen van de 5 voldoet.
De ene zoekt alleen op bestandsnaam, sommige vinden helemaal niets.
Een andere vind weer een bepaald keyword alleen in .doc bestanden maar weer niet in .docx betanden.
(Bij wijze van test heb ik een mapje met een aantal bestandjes gemaakt, een .txt, een .doc en een .docx, in alle 3 de bestanden staat het keyword Hallo).
Ik vond de zoekfunctie (met dat hondje) uit Windows XP altijd geweldig en werkte makkelijk, helaas vond die ook nooit de keywords in een .docx bestand.

Groeten Marcel
Laatst bewerkt: