alternatieve manier van opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

sebastiand

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2008
sinds 3 jaar heb ik het genot om een laptop te hebben. voorheen werkte hij vlekkeloos maar sinds een paar weekjes heb ik problemen met de aan/uit knop op dat ding. Soms reageert hij niet en moet ik vanalles doen om hem aan de praat te krijgen zoals de stroomtoevoer eraf halen en er weer terug in stoppen of zelfs een paar tikken geven.

het lijkt me dus dat een contactje los is geschoten om de een of andere reden.

nu weet ik dat er een manier is om via de bios een alternatieve manier in te stellen om mn laptop op te starten zoals ctrl f2 of iets dergelijks.

ik heb al zitten kijken in mn bios maar ik heb geen idee hoe ik kan doen

kan iemand me helpen? thx;)

Zal ofwel terug te vinden zijn in de handleiding ofwel even de bios induiken en zien of je dit ergens kan vinden.

Hoi,

Ik kan het mis hebben, maar als het een los contact is, zal een andere manier waarschijnlijk geen zin hebben! Dan zal het contactje gesoldeerd moeten worden;)
Jammer genoeg is dit bij laptops een lastige klus om zelf te doen, en dus een duur klusje voor een 3 jaar oude laptop!
Misschien is het ook wel je voeding of geheugen wat het begeven hebt, maar dit is moeilijk in te schatten!

hmm... ik ga eens mn handleiding opzoeken thx 4 the tip;)

maar misschien is het ook wel mn voeding jah... geheugen kan het niet aan liggen aangezien ik pas geleden mn geheugen heb vernieuwd en volgens lavalys everest kloppen de specificaties

anyways thx guys;):thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan