Alternative mail client

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eric_Daleboudt

Kascommissielid
Lid geworden
6 aug 2001
Wie weet een goede alternatieve mail client in het Duits, met spelling controle mogelijkheid.

Ik ken The Bat, die in tien talen werkt met woordenlijst, maar ik ben op zoek naar een gratis client zoals Thunderbird van Monzilla

:)-

Laatst bewerkt:
Reactie op JJW

Mijn vraag was blijkbaar niet duidelijk.

Ik wil voor een kennis van mij een programma om mail te ontvangen naast outlook instaleren dat een duitse woordenlijst heeft. Zover ik weet kun je in outlook geen extra wordenlijsten opnemen.

Wat jij voorstelde was, als ik me niet vergis, als eertste een backup voor outlook express 1.5 daarna een dos browser en als laatste een "vernichten der hollandische version". Het is mij in ieder geval nog niet gelukt 2 outlook versies "behalve MS outlook" naast elkaar te laten draaien.

In ieder geval bedankt voor de moeite.

P.S. Is mijn computer te snel? Ik kan de tekst in de beeldscherpjes (Happy Hollydays)maar heel kort zien.

Oooh

Ik dacht dat je een duitse versie wou hebben, dus Outlook weg en een nieuwe versie in een andere taal ervoor in de plaats.

Nou tot nu toe ben je de eerste die ze niet kan lezen..!!

Dus ik weet niet.

Jammer want ze zijn zo leuk.

Ik ga verder zoeken voor je.

grtjs jjw

Reactie naar JJW

Hallo,

Beneden heb ik een P4 2.6 HT met plasmascherm en daar kan ik ze lezen, maar zie ik ook de fout.

Hij zet de letters een voor een neer, dus het woord happy zie je goed, namelijk de tijd dat hij bezig is holydays te schrijven. Maar het uitroepteken zet hij neer en wist dan de hele tekst. Dus de laatste letters inclusief uitroep teken zijn nauwelijks te lezen.

Dus als je net als bij een lichtkrant ze weer van achter laat verdwijnen of aan het eind een pauze inlast gaat het goed.

Met vriedelijke groet uit Den Haag,

Eric.

Banner weg??

Nou ik geloof dt de host er niet zo blij mee was dus zijn ze voor mij maar weggehaald.
Mischien maar goed ook.
Helaas....

Ik zal eens een betere verzinnen, bij mij draaid hij wel lekker.

Maakt niet uit.

Toch bedankt.....

grtjs jjw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan