altijd 4 updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker37

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Berichten
438
dacht dat updates na installatie xp wel eens ophielden, maar elke keer na dat de computer uit gaat, moet ik wachten tot die klaar is met zijn updates. Verdeeld die het zelf soms? en kan ik alles ook in één keer laten updaten?
 
Hoi,
je kan handmatig naar de website gaan en alles zelf binnenhalen en kiezen wat je wel of niet wilt updaten. Schakel automatische updates uit en ga 1x per maand zelf kijken en je bent v.h. probleem af. Als je Windows Defender o.i.d. hebt zijn dat waarschijnlijk de updates die je dagelijks krijgt. Bedenk dat er betere programma's zijn dan die van Microsoft. Dus de keus is aan jezelf.
Succes.
 
Laatst bewerkt:
Hoi,
je kan handmatig naar de website gaan en alles zelf binnenhalen en kiezen wat je wel of niet wilt updaten. Schakel automatische updates uit en ga 1x per maand zelf kijken en je bent v.h. probleem af. Als je Windows Defender o.i.d. hebt zijn dat waarschijnlijk de updates die je dagelijks krijgt. Bedenk dat er betere programma's zijn dan die van Microsoft. Dus de keus is aan jezelf.
Succes.
Ben niet gevorderd genoeg als gebruiker om zelf te kunnen bepalen wat ik wel en niet nodig heb (is het niet wat?), laat het nu dan maar zoals het is, weet ik toch even wat beter van het hoe en wat. Had "vroeger" ook wel de automatische updates, maar veel minder vaak dan de laatste tijd, dus daarom ook. In ieder geval bedankt maar weer.
 
Laatst bewerkt:
Eerlijk antwoord en graag geraan hoor, ik wens je iig succes verder. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan