Altijd bij het downloaden van een handleiding een foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Berichten
1.005
Hallo,
Iedere keer als ik een manual of handleiding wil downloaden staat alles "vast" en krijg ik de volgende foutmelding:

Fout opgetreden in IEXPLORE.EXE en moet worden afgesloten.
szAppName: iexplore.exe szAppVer: 6.0.2900.2180 szModName: hungapp szModVer: 0.0.0.0 offset: 00000000

Het maakt overigens niet uit van welke site ik wil downloaden het gebeurt gewoon iedere keer. Middels "zoeken" heb ik soortgelijke meldingen gezien, maar geen een die mij verder kan helpen. Alles nagekeken en mijn pc is helemaal schoon. Dat explore.exe kom ik vaker tegen maar ik heb geen flauw idee wat dat eigenlijk is:eek:
mvrgr. Kanyarat.
 
IEXPLORE.EXE is Internet Explorer, je browser. :)

Gaat het om het openen van pdf files? Open je die door te klikken in de browser of probeer je ze op te slaan via rechtsklikken en doel opslaan als?

Welke versie van acrobat reader heb je?


Vr.Gr. Egel
 
Adobe reader 7.0
Openen of opslaan maakt niet uit, het gebeurt bij beide.
 
nee, normaal gesproken heb ik er geen last van. Daarom vind ik het ook zo raar. Ik denk ook niet dat het iets met een nieuwe update te maken heeft, want volgens mij heb ik hier al langer last van. Maar aangezien ik hier niet al teveel verstand van heb kan ik me natuurlijk makkelijk vergissen. Het zijn geloof ik wel altijd pdf files.
 
Je zou in Acrobat reader onder de preferences bij browser plugin kunnen kijken of je daar iets vindt dat anders moet worden ingesteld.

Of de reader updaten om bij te werken naar 7.0.7 (nieuwste versie), misschien patched dat het probleem.


Vr.Gr. Egel.
 
Waarschijnlijk was de browser plugin gewoon verkeerd geïnstalleerd.
Als je nog eens problemen hebt met Adobe Acrobat kan je bij help in het programma zelf een reparatie-operatie uitvoeren.
adobe_reader_repair.gif


James :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan