Altijd in IE openen verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Floyd

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2000
Berichten
293
Hallo,

Enige tijd geleden heb ik in Firefox aangegeven bij een pagina deze altijd in IE te openen. Dat werkt perfect. Ik wil deze gemaakte keuze echter weer terugdraaien, zodat de pagina weer in Firefox opent. Ik kan nergens vinden waar ik dat kan aangeven. Wie weet dat wel?

Groet. Floyd
 
In FireFox:
Extra > Opties...
Klik bij 'Standaard browser' op 'Nu controleren' en klik op 'Ja'.
 
Bedankt voor de reactie. Dat kan en hoef ik niet aan te klikken, omdat Firefox al standaard browser is. Wat ik wil is dat een bepaalde pagina wanneer ik die in firefox open niet automatisch in IE geopend wordt. Ik heb dat ooit aangegeven, maar wil dat weer "uitzetten". Ik weet dat dit kan, ik kan het echter niet vinden.
 
Ik denk dat je gebruik maakt van de extentie: IETab.

Even in Firefox naar extra->IETab opties
Daar kan je de site's verwijderen:)
 
Ik maak gebruik van de extensie IE view. Daarmee kun je aangeven dat je bepaalde sites (ook al gebruik je firefox) wilt openen met IE. Dit omdat sommige sites nu eenmaal beter werken in IE. IE tabopties zie ik niet staan. Bij opties staat wel iets over tabbladen, maar daar zie ik ook geen verwijzing naar IE. Ergens moet zijn opgeslagen dat ik die site in IE wil laden en zou je ook weer moeten kunnen verwijderen, maar waar is me nog niet duidelijk.
 
Ga in Firefox is naar extra->extenties. Klik daar IE view (IEtab) één keer aan (selecteren dus) en klik dan op opties.

Daar kan je het instellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan