altijd internet met goedkope wifi zelfs in buitenland kan dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker78

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2010
hallo,
ik heb een ipod touch en zoals je weet kun je daar veel mee als je internet hebt.
kun je een router gebruiken van bijv. ziggo die in bijv italië nog werkt?

ik wil namelijk in de vakantie wel internet bij mijn tent en kan ik dan gewoon een router aanzetten en dan internetten?

Laatst bewerkt:
Nou zo simpel werkt dat niet, je moet wel een internet verbinding hebben op je locatie. Ik weet niet of als je op een camping staat ze daar ook wifi hebben, de meeste campings hebben dat wel, dan betaal je een vast bedrag voor zoveel uur internet toegang.
Het is niet simpel een kwestie van je router in je rugtas mee nemen, hem daar aan zetten en voala....

grtjs jjw

Iets gevonden

Gevonden op een ander forum ( atcbox.com ) ;

Je kunt bij Vodafone in Ierland een prepay simmetje nemen wat een interessant data aabod met zich meebrengt. Je kunt tot 50Mb internetten in het buitenland ( buiten ierland dus ) voor 99 cent per dag!

zie Mobile Broadband Ireland - 3G Internet On Your Mobile From Irish Broadband Provider, Vodafone Ireland voor details.

Dan moet je de iPod touch wel jailbreaken de simkaart in je telefoon doen en met Bluetooth de data verzenden van je telefoon naar je iPod touch!

Ik hoop dat het werkt!!!!

Ik heb FON, daarmee kun je op heel veel plaatsen in de wereld (en in Nederland) op Internet.
FON is gratis, je moet alleen een FON router aanschaffen die je kan aansluiten op je (Ziggo) modem, daar mee kun je op een makkelijke en veilige manier je Internet delen.
Op Internet kun je van te voren zien waar alle zogenaamde FONspots zijn er is ook een speciale App voor de iPod touch, iPad en iPhone.
Veel campings, hotels en restaurants hebben ook FON.
Hier kun je meer vinden over FON en de Fonera2.0n (de router);

http://www.fon.com
http://fon.oeioei.nl/

:thumb: Het iPod touch Forum.

Laatst bewerkt:
Je kan ook een draadloos internet abonnementje afsluiten zoals bij T-Mobile deze hebben vaak ook gunstige tarieven in het buitenland. Dat FON ken ik verder niet, is daar echt veel bereik mee op verschillende plaatsen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan