Altijd meer bronnen nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

McMeller

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Wanneer ik een MP3'tje download met LimeWire 4.14 PRO, krijg ik altijd de melding dat
er meer bronnen nodig zijn. Bij een oudere versie kreeg ik dit zelden of nooit... Wie helpt
me om het downloaden weer goed te kunnen laten verlopen?

Hallo,

Ik ben bang dat er weinig aan te doen valt. Als de bronnen er nu eenmaal niet zijn dan kan je niet een blik met bronnen opentrekken om het zo maar te zeggen. Ik ben zelf van Limewire af en gebruik nu Bearshare Lite.
Ben er erg tevreden over.

Wanneer ik een MP3'tje download met LimeWire 4.14 PRO, krijg ik altijd de melding dat
er meer bronnen nodig zijn. Bij een oudere versie kreeg ik dit zelden of nooit... Wie helpt
me om het downloaden weer goed te kunnen laten verlopen?

bij mij doet hij het wel
miss instellingen veranderen

Tja, een paar Top 40'ers...
Maar toen ik de oudere versie gebruikte was 't no problemo...

Om alle spyware/malware/bemoeizucht/verplichte downloads van vervelende rommel enz. bij Bearshare te vermijden... is er nu Bettershare... even Googelen.....

@Raymond.. Compleet "off topic"
Ik probeerde jou te mailen n.a.v. een PB.. ik ben geen VL dus kan daar niet op antwoorden.. en emails wens je niet te ontvangen [volgen het profiel], daarna [tip van webmaster] via contact geprobeer en dan bounced de mail omdat het bij "Helpmij" bekende email adres niet schijnt te kloppen.....

Whu-hump... Sorry dat ik stoor... :D
Vreemd dat hij dat zegt vind ik, kan het niet met poorten openzetten in de router te maken hebben?

Vind je nooit bronnen of af en toe of vaak niet?
Als het af en toe wel lukt dan lijkt het mij niet aan j erouter te liggen maar het kan geen kwaad de poort open te zetten. Maakt hij wel verbinding dus wat je kan zien links onderin?

Hij heeft Supersnelle verbinding en toevallig lukt het me nu voor het eerst met deze
versie een nummer te downloaden. Het kan dus niet aan de router liggen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan