Altijd online zijn voor hub

Status
Niet open voor verdere reacties.

Angel1985

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2004
Hallo,

Ik hoop dat ik mijn vraag in het goede gedeelte plaats.

Ik wil een Robbie Williams Hub opzetten die 24/7 online is. Nu trekt mijn computer het niet om dag in dag uit aan te staan.

Ik ben nu op zoek naar een manier om de hub toch altijd online te hebben, en dat ik toch de opties zelf kan instellen, mensen kan toevoegen en bannen enzo.

Ik heb gehoord dat dit door middel van een server kan, maar is dit mogelijk als je maar 1 computer hebt die 's nachts uitstaat?

Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben en dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt

Als je iets 24/7 wilt promoten dan zal dat ook 24/7 aan moeten staan.:D

Wat is eigenlijk een hub van robby williams:o

Een hub is een soort van Kazaa. Je zit in een 'kamer', net zoals in een chatroom en je kunt alleen van die mensen in de kamers waar jij ook bent downloaden.

DC wordt veelvoudig gebruikt voor illegale software, zoals spelletjes, programma's, enz.

Er zijn ook al een paar fan hubs, zoals van Queen en Kylie Minogue en een hele slechte van Robbie Williams. In die hubs wordt bijna alleen maar muziek/filmpjes/programma's van die artiest gedeeld en dat wil ik ook bereiken met Robbie Williams.

Is het mogelijk om bijvoorbeeld een externe server op te zetten en vanaf daar de hub te runnen? Of iets dergelijks

Normaal gesproken is dat soort dingen meestal extern.
Ik ken het echt niet maar als ik jou was zou ik gewoon eens in zo'n hub kijken. Dan kun je ook al zien waar het gehost wordt.

Hmm... daar staan allemaal no-ip.com, dat is een redirect naar een IP adres en verder alleen maar duur betaalde sites van zo'n 40 dollar per maand... is toch net iets te veel voor een arme student.

Maar iig bedankt, ik blijf verder zoeken. Het gaat mij niet echt om het programma zelf, ik ben alleen op zoek naar een ip of een server of iets dergelijks die altijd online is.

zoek eens op budget hosting.
Een server zul je of moeten betalen of jou computer moet steeds aanstaan.

suc6.

Dedicated Servers beginnen rond 50-60 euro per maand (zonder de traffic)

Dus ik denk niet dat het een oplossing is

Ja ik had dat ook al gezien en dat is inderdaad wel erg duur...

Is er eventueel nog een andere oplossing? Als het kon, zou ik m'n pc dag en nacht aan laten staan, maar ik heb dat eerder geprobeerd en na 2 dagen is ie zo langzaam dat ie vastloopt... heb maar een 996MHZ.

Geplaatst door Angel1985
na 2 dagen is ie zo langzaam dat ie vastloopt... heb maar een 996MHZ.
Welk besturingssysteem staat daar dan op?
Dat vollopen, lijkt mij een Windows ME of mischien Windows 98(se) systeem.

Ik heb hier zelf een pc staan die als server dient, deze draait 24/7 nu zo'n twee weken achter elkaar.
Ik hoef alleen op te starten, als ik bijvoorbeeld bepaalde software geinstalleerd heb, waar de pc voor moet opstarten om de installatie af te maken.
(Pentium III 866mhz, 512MB aan geheugen)

Ik heb een AMD Duron Processor, geen idee aan hoeveel pentium dat gelijk staat.

Snelheid: 996MHZ
Besturingssysteem: WinXP Pro
Geheugen: 384MBRAM

Het enige wat altijd aanstaat is mijn firewall, norton antivirus, rmdc++, babylon translator en webshots.

Ik weet dat dit raar is, anderen hebben er geen last van. Een tijdje geleden had ik mijn computer 2 weken aanstaan en toen was ie zo langzaam dat zelfs mediaplayer, word en IE ongeveer 2 minuten duurde totdat ie opgestart was... zelfs opnieuw opstarten of een tijdje uit laten staan hielp niet... toen maar geformatteerd en alles werkt nu weer naar behoren. Misschien speelt het mee dat ik zo'n 40 (van de 80) aan muziek/film bestanden heb...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan