altijd problemen, die bovenste frame

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ulrike

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2002
Hallo,

Ik heb een beetje problemen met het gevoelige punt van websites bouwen: de frames.
Het zit namelijk zo dat ik m'n frames nooit zo ingesteld krijg dat m'n site op verschillende computers fatsoenlijk weergegeven word, nu, ik hoop hier ook niet op dat dit ooit perfect gaat zijn, maar ik zou wel 'over het algemeen' een goed resultaat willen.

De ene keer ziet iedereen de menubalk van m'n site maar half, de andere keer is de menubalk veel te breed.
url: http://www.pandemonium.be.tf
(ik ben aan het spreken over het bovenste menu'tje)

Nu, ik weet dat dit een moeilijk op te lossen probleem is, maar heeft er iemand voorstellen over m'n frameverdeling? Voor het moment is deze 20%,* en is de menubalk eigenlijk te breed zeggen de meeste mensen :confused:
Of is er iemand die weet welke resolutie het meest gebruikt wordt???

Bedankt op voorhand!

Ik zie het probleem niet, van resolutie 800x600 t/m 1280x1024 ziet de site er goed uit.
Hebben de mensen die daar last van hebben hun monitor op de antieke resolutie van 640x480 staan ofzo?
Volgens mij staat er trouwens wel een foutje in het flashbalkje bovenin;
swflash.cab#version=5,0,0,0" width="756" height="10"
en
application/x-shockwave-flash" width="765" height="10"
Moet de breedte bij beiden niet gelijk zijn?

Ik zie geen problemen bij de verschillende resoluties.Ik check 't ook altijd af door bv geschiedenis aan te klikken en dan die linkerkolombreedte te variëren.
Jouw schermbreedte rekt dan keurig mee in en uit. Niks mis mee. In je bron zie ik als frameverdeling staan 100%.* en zo ziet je site er ook uit
smile.gif

Hmmm dan weet ik niet waarom ze klagen over het feit dat ze niet de volledige menubalk zien, maar aangezien jullie alles goed kunnen zien, moet de fout bij hen liggen! *opgelucht* :)
Nu ben ik zeker dat er niets mis is met m'n frameverdeling, heel erg bedankt iedereen!

Geplaatst door Dimage
Hebben de mensen die daar last van hebben hun monitor op de antieke resolutie van 640x480 staan ofzo?
bij sommigen kan dit inderdaad het geval zijn, bij anderen dan weer totaal niet, maar nu weet ik alleszins dat het niet aan m'n frameverdeling ligt :) dan moeten ze hun resolutie maar veranderen als die zo 'unusual' is vind ik zo

Geplaatst door Dimage
Volgens mij staat er trouwens wel een foutje in het flashbalkje bovenin..Moet de breedte bij beiden niet gelijk zijn?
Hehe :o goed opgemerkt, inderdaad een foutje. Bij deze veranderd :) Bedankt :)

En nogmaals bedankt voor al jullie reacties! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan