altyd die vreemde dingen

• Onderwerp starter Onderwerp starter nixs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

nixs

Gebruiker
Lid geworden
26 dec 2004
Hallo
Nog net voor de jaar wisseling heb ik weer wat,een mobo met de naam asus P4800D-X ik kan hem niet vinden en er is aan gerommeld daar er geen video onboard zit.
Ik heb een sreenshot ervan gezien en het tehn gedeelte waar duidelijk staat videokaart on board.
Het is mij een raadsel dat ik bij de asus dl het mobo niet kan vinden,zo kan ik ook de aparte vodeo kaart niet vinden de PCX 5750 van geforce.
De pc is van een pool geweest maar de dl moeten toch wel op de site staan lijkt mij
Het bordt is volgens mij met Via.
Heb ik erover heen gekeken of staat het er echt niet.
Bvb dank voor iedere hulp en fijne dagen nog ......nixs.

Ik pleit voor drivers bij een pc en de goede windows cd er gewoon bij scheelt een hoop ellende qua drivers ben ik hopeloos

Je vergeet een letter

je vergeet een letter.
tussen de 4 en de 8 moet nog een letter staan
Kijk hier -> Klik <-

je vergeet een letter.
tussen de 4 en de 8 moet nog een letter staan
Kijk hier -> Klik <-
Ty voor de link puppie of ik begrijp wat je met 4 en 8 bedoeld weet ik niet zeker maar ik kom er wel uit ,,ja ik zie het al in de google url p4p moet zijn P4800

Ik wens je fijne dagen en een spetterend uit einde de rest ook uiteraard,ik zet de vraag nog ff nniet op opgelost als de vraag is opgelost kom ik ff terug :thumb:

oke doe je best.
en we horen het wel.

oke doe je best.
en we horen het wel.
Hoi
Nou ik heb mijn best gedaan maar kom er niet uit waar ik die drivers kan halen voor het bord het is wel het goede mobo maar je moet ook weer de socket invoeren dat is 478
Maar ik kom er nog ff niet uit,ik vindt dat het veel eenvoudig kan het op halen van de drivers bij asrock bv is het geen pro,er zijn zelfs sites van merken als je die bezoekt ze zelf al zoeken wat erin je pc zit en welke drivers je nodig hebt
tot zo ver bedankd voor je moeite en tyd in deze dagen ....groetjes nixs

Ps het is nog haasten ook mischien kijk ik er wel gewoon overheen zou best kunnnen

het is een
P4S800D-X
en is echt te vinden op www.asus.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan