alweer XP probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

ipea

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2001
Berichten
584
Hallo,
Ben ik alweer....ik krijg de zaak maar niet voor elkaar

Had al een vraag geplaatst over Norton maar geen antwoord gekregen ( zie hem ook nergens meer staan)
Ik draai win XP
Had legale versie van Norton Internet Security 2004
Anti Virus wilde niet updaten na een hele dag zoeken is me dat toch gelukt bij Symantec
Toen was er een probleem met de Firewall, ik kon geen paina op het internet bekijken.
Na een hoop geklooi Norton verwijderd.
Nu is er het volgende:
In Outlook heb ik SmileyCentral, mail Stationary kan ik gewoon gebruiken maar geen Smileys dan krijg ik de melding dat Norton dit geblokkeerd heeft...Ik heb Norton verwijderd???
Ook heb ik Smiley Cetral al verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar ik blijf de melding krijgen dat Norton blokkeerd terwijl ik die niet meer heb........
Wie O Wie weet raad...............
 
Als je Norton verwijdert moet je nog een tooltje draaien om het register ook schoon te maken van alle Norton dingen.

in jouw geval zou dat rnis.exe zijn (remove norton internet security)

Hangt me alleen iets bij dat bij NIS 2004 het programma niet goed zou werken.
 
@Jozo, dit stukje staat ook in die link van jou

Use this utility only if you cannot uninstall through Windows Add/Remove Programs or the Uninstall option from the Start Menu.
RnisUPG will not uninstall NIS or NPF 2004 and will cause errors if it is used for this purpose.

Met 2004 moet het toch anders. Ik zoek nog even door.:)
 
weer probleem..

Hallo,

Fijn dat jullie zo snel reageren maar.......ik kom er niet uit !!
Wat een ingewikkelde geschiedenis bij Symantec daar snap ik niks van..
Kan nog steeds Smiley Central niet gebruiken Hij blijft die melding geven zodra ik een Smiley in m'n email wil toevoegen zie hieronder
Terwijl Norton er af is ????????
Overbodig maar toch .....ik ben absoluut geen techneut met de computer stom maar zo is het....
Hoop toch op hulp..
Norton Internet Security heeft de toegang tot deze site geblokkeerd.

--------------------------------------------------------------------------------


Site: http://www.smileycentral.com/SmileyChooser.html?v=11&6f648f8b

Geblokkeerde categorieën: Niet in de lijst met toegestane sites
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan