Amber allert

Status
Niet open voor verdere reacties.

galaxy12

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mei 2009
Ik heb een website gemaakt in joomla nu zou ik daar graag de meldingen van amber allert op willen laten zien.

ik heb een zip bestand gedownload van de website http://www.creativeinnovations.nl het blijkt een aplicatie te zijn dat een popup zou laten zien maar ik krijg het bestand niet geinstaleerd het is geen module of component dus ik heb geen idee hoe ik dit werkend krijg op de website.

is er iemand die mij zou kunnen helpen

Alvast bedankt

Als je op de zite kijkt van creative innovations dan zie je twee "Amber Alert" scripts, de eerste "AmberAlertNL" kun je gebruiken als je een zelf geschreven pagina maakt, dus plakken in de html-code.
De tweede "mod_AmberAlertNL" dien je te gebruiken in een Joomla-site; het is een module die je op de gebruikelijke manier installeert.

Verplaatst naar CMS

Dankje voor de tip had ik natuurlijk niet gezien:thumb:

ik heb het geinstaleerd alleen werkt het niet heb de makers gemailt maar krijg hellaas geen reactie. wat wel jammer is maar hellaas niets aan te doen hoop dat er iets uitkomt wat wel werkt.

Ik zou graag ook deze module op mijn Joomla site willen gebruiken.

Maar Creative Innovations is ermee gestopt. Op hun site wordt er nergens meer aan gerefereerd en de links die ik heb kunnen vinden geven een 404 error.

Heeft iemand deze code of is er een andere manier om Amber Alert op een Joomla website te vertonen?

Welkom,

1 regel uit onze voorwaarden:

'Breek niet in' in andermans vraag, heb je een soortgelijk probleem, stel zelf een nieuwe vraag.

Graag je eigen vraag stellen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan