amBX boxen doen het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

daantje1

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2008
IK heb een nieuwe laptop gekocht met windows 7 er op ,en nu heb ik ook nieuwe boxen gekocht van philips amBx zitten, 2 boxen met licht, en een bas box ,een bas balk en 2 boxen waar bv wind uit komt, en uit die 2 groote boxen moet aan de boven kant licht op komen en die doen het niet die branden niet ik heb al de drivers geinstaleert maar niks en die lange bas box komt geen bas uit en uit die 2 kleine boxen waar bv wind uit moet komen ook niet ze doen het niet. Der komt wel muziek uit maar dat is alles,waar zou dat aan liggen. Heeft iemand deze boxen ook ligt het aan windows 7 of zo.
Ik heb de driver van deze site. www.amBX.com. Ze staat daar ook afgebeeld dus dan kan jullie het zien wat ik bedoel.
Wie o wie kan mijn helpen.

Gr Daantje

IK heb een nieuwe laptop gekocht met windows 7 er op ,en nu heb ik ook nieuwe boxen gekocht van philips amBx zitten, 2 boxen met licht, en een bas box ,een bas balk en 2 boxen waar bv wind uit komt, en uit die 2 groote boxen moet aan de boven kant licht op komen en die doen het niet die branden niet ik heb al de drivers geinstaleert maar niks en die lange bas box komt geen bas uit en uit die 2 kleine boxen waar bv wind uit moet komen ook niet ze doen het niet. Der komt wel muziek uit maar dat is alles,waar zou dat aan liggen. Heeft iemand deze boxen ook ligt het aan windows 7 of zo.
Ik heb de driver van deze site. www.amBX.com. Ze staat daar ook afgebeeld dus dan kan jullie het zien wat ik bedoel.
Wie o wie kan mijn helpen.

Gr Daantje

ik ga de boxen ook kopen voor mijn laptop.
maar ik had dan nog een vraagje: is het de moeite waard om de boxen te kopen voor een laptop? (als ze het zouden doen).

- heb je al gecontroleerd of de kabels goed overal in zitten?
-of hij niet kapot is en je gewoon garantie hebt?

als ik mijn set heb dan zal ik hem ook installeren op mijn laptop en dan laat ik wel precies weten hoe ik dat gedaan heb misschien ben je iets vergeten.
maar dat komt dan wel aan de orde.

als de bas en de lichten het doen heb je voor films en muziek alles gedaan wat kan met de set. je kunt van de ambx site ook een screensaver downloaden om te kijken of de fans enzo werken met de screensaver.

verder werken de fans en het rumble ding alleen met games maar dan moet je daarvoor ook weer een patch downloaden voordat dat werkt.

suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan