Amcor 3500 Benelux

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathieuvanstroe

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2007
Wie is hier bekent mee???
Ik heb deze overgenomen en werkt met IGO 2006.01 en teleatlas 2007.01
Ik wil weten hoe ik er flistpalen kan plaatsen en een update en hoe ik bv mac donald en campings enz moet plaatsen.Wie kan mij hier mee helpen.Hier is hij te zien http://www.amcornavigation.com/nl_c_3500.html

Laatst bewerkt:
Op de site van http://www.flitspaal.nl/ staan de bestanden met flitspalen in Nederland.
Per merk en type is er vaak ook wel een handleiding hoe je deze op jou toestel moet installeren.

{Edit} Ik zie net dat ze geen bestanden voor jou merk hebben....
Maar registreer je gewoon even op de site en plaats een vraag op hun forum, gaat vermoedelijk wat sneller en beter dan op helpmij, wat toch meer een PC forum is.

{Edit2} Ik zie dat je je heb aangemeld... maar je bent de eerste met een vraag over een Amcor toestel... dat gaat niet echt helpen.

Verder vond ik dit op hun site... niet echt bemoedigend dus
Can you connect the device to a computer and update information?
No. Today there are not any updates yet available. However, in the near future, we will have software updates and other items that will be downloadable by connecting the device via USB to your computer.
En;
How can I create my own POI?
Yes. Simply select NAVIGATE -> COCKPIT -> MENU (on bottom left of screen) then choose QUICK tab -> MANAGE POI -> MY POI -> NEW -> Enter POI name. Information can be EDITED or CUSTOMIZED by choosing EDIT option.
Zo te zien gaat e.a. dus alleen met het handje, één voor één invoeren.

Laatst bewerkt:
Op de site van http://www.flitspaal.nl/ staan de bestanden met flitspalen in Nederland.
Per merk en type is er vaak ook wel een handleiding hoe je deze op jou toestel moet installeren.

{Edit} Ik zie net dat ze geen bestanden voor jou merk hebben....
Maar registreer je gewoon even op de site en plaats een vraag op hun forum, gaat vermoedelijk wat sneller en beter dan op helpmij, wat toch meer een PC forum is.

{Edit2} Ik zie dat je je heb aangemeld... maar je bent de eerste met een vraag over een Amcor toestel... dat gaat niet echt helpen.

Verder vond ik dit op hun site... niet echt bemoedigend dus
Can you connect the device to a computer and update information?
No. Today there are not any updates yet available. However, in the near future, we will have software updates and other items that will be downloadable by connecting the device via USB to your computer.
En;
How can I create my own POI?
Yes. Simply select NAVIGATE -> COCKPIT -> MENU (on bottom left of screen) then choose QUICK tab -> MANAGE POI -> MY POI -> NEW -> Enter POI name. Information can be EDITED or CUSTOMIZED by choosing EDIT option.
Zo te zien gaat e.a. dus alleen met het handje, één voor één invoeren.

Dankje voor je reactie en ik ga op pc forum en kijken wat daar wordt gezegt THA:thumb:NKS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan