Amcor 3500

Status
Niet open voor verdere reacties.

mathieuvanstroe

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2007
Berichten
288
Deze heb ik dus een navigatie maar mijn vraag is of ik op dit systeem wat anders zou kunnen plaatsen.De amcor draait met wince.net 4.2 core.Wat bekent is dat ik deze niet op de pc aan kan sluitn alles moet via de geheugen kaart om te instaleren.Hier is de site om te kijken waar over het gaat http://www.amcornavigation.com/nl_c_3500.html
 
Volgens mij is het antwoord mogelijk simpel? Het apparaat heeft noch bluetooth, noch een usb aansluiting. Al zou je er middels een SD card Windows XP op kunnen zetten, dan nog valt er niets te "communiceren" met een pc want daarvoor heb je weer óf USB, óf bluetooth nodig.
Dit wordt ook in de link die ik plaatste als minpunt van het apparaat beschouwd. Aan de andere kant vind ik 'minpunt' ook mogelijk wat overdreven. Een aspirant koper is er immers zélf bij als íe een apparaat koopt. Zichzelf vóóraf de vraag stellen / uitzoeken of het ding aan een pc te linken is zal dé oplossing zijn.................
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is het antwoord mogelijk simpel? Het apparaat heeft noch bluetooth, noch een usb aansluiting. Al zou je er middels een SD card Windows XP op kunnen zetten, dan nog valt er niets te "communiceren" met een pc want daarvoor heb je weer óf USB, óf bluetooth nodig.
Dit wordt ook in de link die ik plaatste als minpunt van het apparaat beschouwd. Aan de andere kant vind ik 'minpunt' ook mogelijk wat overdreven. Een aspirant koper is er immers zélf bij als íe een apparaat koopt. Zichzelf vóóraf de vraag stellen / uitzoeken of het ding aan een pc te linken is zal dé oplossing zijn.................

Bedankt voor de reactie ik had zeer snel wat nodig vandaar dat ik deze heb genomen ,maar het is wel duidelijk:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan