amd 2.500 mhz en maar 1.470 ghz

Status
Niet open voor verdere reacties.
is goed ( de opmerking mag hoor , je hebt waarschijnlijk gelijk )

maar ik kan gewoon de A: niet in C: veranderen ( ik heb dit al meer moeten doen (de a: in C: veranderen ) dit is de eerste maal dat dat niet lukt

dat wil ik toch nog even proberen , maar als je denkt dat het beter is van niet even goede vrienden hoor caveman ik ben al blij dat je zo snel reageert

groetjes
johnny

dacht een andere driver gevonden te hebben noemde ook ms-6367 alleen ander merk,

en ....natuurlijk bios naar de haaien doet niets meer ( 50 € naar de knoppen maar ja ben nog blij ook ben al drie dagen bezit met dat ding kan nu eindelijk gaan rusten )

kan je nog iets met het moederbord doen buiten het opstoken :confused:

groetjes
johnny

Geplaatst door a194645
dacht een andere driver gevonden te hebben noemde ook ms-6367 alleen ander merk,

en ....natuurlijk bios naar de haaien doet niets meer ( 50 € naar de knoppen maar ja ben nog blij ook ben al drie dagen bezit met dat ding kan nu eindelijk gaan rusten )

kan je nog iets met het moederbord doen buiten het opstoken :confused:

groetjes
johnny

Dat heb je zoiezo niet mogen doen....

ja dat weet ik ook maar was de wanhoop nabij.

alles of niets maar het enige wat ik graag zou weten nu is of er nog iets mee te doen valt of het defenitief naar de eeuwige biosvelden is :8-0:

mijn eerste moederbord naar de haaien ,zat er aan te komen heb dit jaar alleen al een twintig nieuwe pc in elkaar gestoken ,veel probleempjes gehad hoor maar telkens kunnen oplossen en ze werken allemaal goed.
dit voelde ik echt aankomen ik heb ook nooit durven flashen maa nu dit moederbord meer tijd in me stak of andersom heb ik het onbewust den ganadeklap gegeven en het deed nog deugt ook ne ik zen gewonnen alleen men geld kwijt

we vertrekken morgen op vakantie voor vijf dagen ik zal er dan wel overhenen zijn he.

allee beste helpmijers jullie zijn hartelijk bedankt om te proberen helpen maar zoals je ziet de beste maken fouten ( en nu heb ik het niet over mij he )

dus ik gaan in mijnen nest kruipen en dromen van een nieuw moederbord dat ik niet hoef te updaten , alle ik kan het nu he ...aleen nie tegoei !!!

ne zo praat ik mijn fistratie weg hoop ik pff alle ik kan het hier wel niet goed missen maar ga nu toch een pintje dringen ja dat ga ik doen

beste mensen nog een goede en zwoele nacht
groetjes
johnny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan